«Главред»

Главредный форум
Сьогодні: 23/02/2019 22:48

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 

Чи потрібно українським дітям тестування
Опитування закінчилось 24/07/2008 15:42
Так 50%  50%  [ 2 ]
Ні 25%  25%  [ 1 ]
Треба обміркувати 0%  0%  [ 0 ]
Це крок уперед 0%  0%  [ 0 ]
Це два кроки назад 25%  25%  [ 1 ]
Всього голосів : 4
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 15:42 
Неофит

З нами з: 25/04/2008 15:37
Повідомлень: 2
Відкрите звернення батьків одинадцятикласників
до Міністерства освіти та науки та керівництва “Українського центру оцінювання якості освіти”


Сьогодні масове проведення “пробних тестувань” серед учнів 11 класів переконливо засвідчило про системну кризу в сучасній освіті України. Так, запропоноване “пробне тестування” з “Історії України” висококваліфікованими спеціалістами “Українського центру оцінювання якості освіти” зафіксувало:
1. Питання, які були запропоновані вельмишановними науковцями, виходили за рамки предмету “Історія України”(це або незнання програми, яке засвідчує некомпетентність упорядників тестів або навмисне дистанціювання від неї з метою максимально знизити чисельність дітей реально здатних виконати тести).
2. Ні одна дитина не в змозі установити міждисциплінарні зв’язки (встановлення таких зв’язків до речі виходить за межу шкільної освіти).Так, дійсно, у питаннях 44 та 54 було необхідно установити зв’язок між двома предметами, двома історіями (“Всесвітньою історією” та “Історією України”). Це все рівно як в тестах з “Української мови та літератури” необхідно було б співставити граматику українську та яку-небудь іншу, наприклад, англійську, французку тощо. Порівняльний аналіз (історичний, мовний та інший) - це вузівський рівень. І якщо дитина зможе дати відповідь на дане запитання, то саме тут треба шукати “славнозвісну корупцію”.
3. Також у тестах є питання, які опираються на додатковий матеріал, і учень має право не знати його, і незнання даного матеріалу не може бути приводом не отримання вищої освіти. Однак, незважаючи на реальні факти шановні науковці впевнено стверджують, що тести звільнені від надмірного перевантаження дріб’язковим, фактичним матеріалом. Щодо так званих “пробних тестувань”, то вони тільки підкреслили наукову халатність, байдужість та безвідповідальність − це, як не прикро стосується, не тільки формальної, а й змістовної сторони зовнішнього тестування. Так , питання 30 “Коли розпочалася українізація військових частин російської армії? ” утримує наступні варіанти відповідей: а) лютий – березень, б) березень – квітень. Не потрібно бути науковцем щоб зрозуміти , це просто “ляп”. Це ж стосується і питання 47 “Як українська інтелігенція відреагувала на пункт проекту закону “Про зміцнення зв’язків школи з життям” (1958), який надавав батькам право вибору мови навчання дітей?”. Шановні науковці, покладіть руку на серце, а не на кишеню – невже в програмі з “Історії України“ ви не можете знайти матеріал, згідно до якого ви б змогли визначити рівень знань учнів? Наступне запитання №55 спирається на літописи, які просто відсутні у підручниках. Існує тільки один документ, про який зазначається у пункті Г( див. підручник “Історія України ” (7 клас), автор − Смолій.- 2007рік, за яким наші діти не навчалися). У питанні № 59 учень повинен прочитати “фрагмент документу із книги Ю.Горлі – Горського “Холодний яр”. Вибачте, ми вважаємо, що історики повинні розрізняти джерела, монографії, літописи, художню літературу, наукову літературу тощо. Шановний І.Лікарчук як кандидат педагогічних наук, історик обґрунтуйте вираз “фрагмент документу із книги” – що це таке? Особисто для пана І.Лікарчука і його команди хочемо довести до відому, що ні питання №59, ні питання №60 не є програмними не тільки з курсу “Історія України”, а навіть із курсу – “Українська література”. І якби це були поодинокі випадки, то їх можна було б допустити, однак такого роду запитання у тестах домінують. А це означає, що ви навмисно лишаєте більшість дітей шансу отримати хоча б задовільну оцінку (4 бали).
Немає ніяких сумнівів, що в Міністерстві освіти і науки знають як саме проходило навчання в нашій країні останні одинадцять років. І при яких умовах відбувалося формування і розвиток дітей народжених в 1991 році. Ми вважаємо, навмисним Злочином проти більшості дітей та їх батьків той підхід до оцінювання тестування, який запропонований “Українським центром оцінювання якості освіти”. Це є глибоко антидемократичним за своїми соціальними наслідками.
Сьогодні необхідно зробити внутрішні зміни самої системи викладання в загальноосвітній школі:
• суттєво змінити кадрову політику загальноосвітньої школи і не тільки у великих містах, а скрізь;
• зробити якісну експертизу підручників;
• повністю змінити акценти у навчальному навантаженні з урахуванням вікової психології та фізіології, а також з урахуванням реальних потреб суспільства;
• необхідно зорієнтувати не на нескінченне накопичення інформації (до якої зараз є дуже широкий доступ: енциклопедії, довідники, Інтернет тощо), а на формування і розвиток навичок роботи з інформацією і її обробкою, співставленням, аналізом. Ось тоді ми отримаємо учня, який би міг дати відповіді на запропоновані тести хоча б на 4 бали. І тільки за таких умов у “Українського центра оцінювання якості освіти”, який зараз тільки перевіряє було б ПРАВО вимагати від учня як мінімум чотири бали на відповіді на тести.
4. Також, варто зазначити, що тести навіть дидактично складені некомпетентно: в них не враховуються постійні зміни у програмі – тести для учнів 11класу повинні опиратися на ту програму з “Історії України”, яка була утверджена, коли діти реально навчалися. І саме за тією програмою повинні були формулюватися тестові запитання.
5. Щодо технічної сторони питання – на тест відводиться 120 хвилин, шкільна середня норма швидкості читання дорівнює 100 слів за хвилину, у підсумковому “пробному тесті”, який надрукований на 20 сторінках, майже 4000 слів, тобто тільки на прочитання даного тесту піде 40 хвилин. Це означає , що відповідь буде займати 80 хвилин, і учень не встигне у повній мірі розкрити свої знання, оскільки на одне питання йому відводиться 1 хвилина 33 секунди.
6. Щодо ессе... (пит.60). По перше, ессе утримує слова та вирази, які властиві лексикону дорослої людини “розхитаному світі стандартизації”, “невілятори”. По друге, запитання щодо атмосфери 1950 років. Учень може й повинен знати тільки фактаж, який відноситься до цього періоду, атмосферою якого він не дихав. В 11 класі неможливо присвоїти весь духовний досвід, “атмосферу” минулих поколінь. Учень 11 класу стоїть тільки на початку цього непростого шляху, який протікає все життя. Тому відповідь на дане питання на три бали може дати тільки сам вельмишановний пан Євген Сверстюк, оскільки ессе – це глибоко суб’єктивний, метафоричний пережитий автором текст, який не може мати однозначного прочитання. Незважаючи на цю останню обставину, учню запропоновано проінтерпретувати в стислий термін метафору “розставлених вогнегасників, невіляторів і наглядачів – професіоналів”.
Для сучасної дорослої людини (не для учня) є очевидним, що мається на увазі каральні державні органи та люди, які професійно займалися ідеологією серед яких, наприклад, секретарі Центральних Комітетів Комуністичної партії, завідувачі ідеологічними відділами ЦК (деякі з них стали першими президентами незалежних держав з відповідними пільгами та пошаною). Що ж міг висловити одинадцятикласник з даного приводу? Навіть сам пан Є.Сверстюк (!) надав перевагу метафоричному, а не буквальному засобу самовиразу у даному питанні. Безумовно, актуальному і в наші дні. Питання аналогічні по своїй формі повинні бути в обов’язковому порядку зняті з тестів, оскільки відповідь на дане питання вимагає роздумів довжиною у життя.
7. Наряд міліції під час проведення незалежного тестування переконливо свідчитиме, що ми будуємо суспільство громадянської довіри та гуманності, в якому найвищою цінністю є людина (стаття 3 Конституція України ).
РЕЗЮМЕ
Ми, батьки, які хочемо якісної освіти у демократичному українському суспільстві нашим дітям будемо вимагати відкритого проведення тестування, зі спостерігачами від нас, із залученням ЗМІ, з прямою трансляцією на телебаченні тих науковців, які складають тести на чолі з паном І.Лікарчуком (який в першу чергу буде брати участь у цьому відкритому заході). Щодо тестів, то тести будуть складені батьками (серед яких є доктори, кандидати будь-яких наук, заслужені працівники освіти, відмінники освіти, тобто спеціалісти у галузі педагогіки). І до речі безкоштовно!!!
Результати такого тестування стануть підґрунтям довіри або недовіри до керівництва “Українського центру оцінювання якісної освіти” зі сторони громадянського суспільства. За інших обставин тестування не є засобом боротьби з корупцією, а навпаки, виявиться тіньовим, аморальним способом заробляння в масштабах усієї країни. Ми не дамо забрати майбутнє у дітей, дитинство та рання юність яких співпала з одним з найскладніших періодів новітньої історії України!


Востаннє редагувалось oyatk в 25/04/2008 17:07, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Тестування
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 15:45 
Неофит

З нами з: 25/04/2008 15:37
Повідомлень: 2
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ БАТЬКІВ ОДИНАДЦЯТИКЛАСНИКІВ ДО МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, КЕРІВНИЦТВА
„УКРАЇНСЬКОГО ЦЕНТРУ ОЦІНЮВАННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ“
ТА ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ

Немає ніяких сумнівів, що в Міністерстві освіти і науки знають як саме проходило навчання в нашій країні останні одинадцять років. І при яких умовах відбувалося формування і розвиток дітей народжених в 1991 році. Ми вважаємо, навмисним Злочином проти більшості дітей та їх батьків той підхід до оцінювання тестування, який запропонований “Українським центром оцінювання якості освіти”. Це є глибоко антидемократичним за своїми соціальними наслідками.
Ніхто з батьків не заперечує, що як один із засобів оцінювання, незалежне тестування було б припустиме, якби сама ідея, як зазначив вельмишановний Полохало не була б спаплюжена. Всі негативні наслідки даного „заходу“, які виявилися уже після „пробного“ тестування і яких було відкрито проігноровано (двічі) Міністром Освіти і науки в інтерв’ю у випуску ТСН на 1+1 можна було б запобігти. Для цього необхідно було б спочатку протестувати на професійну адекватність вчителів: чи здатні вони самостійно забезпечити учнів знанням в обсязі передбаченим тестуванням. Практика показує, що в багатьох випадках − ні. Для цього у свою чергу рекомендуємо зобов’язати вчителів у випускних класах давати відкриті уроки один раз в місяць. Покласти контроль за даними заходами на місцеві органи освіти (Вчитель на уроці сьогодні спілкується по побілці, жує цукерки, п’є чай проводить робочий час у своє задоволення, бігає на перекур). Звичайно, кращих необхідно відмічати, симулювати матеріально використовуючи різні засоби. І якщо вчитель зможе дати учням знання без репетиторства (яке сьогодні є нав’язаним і обов’язковим), тоді він має право працювати у цій системі, і ми можемо довіряти йому наших дітей, майбутнє держави.
Ми вважаємо, що зараз необхідно зробити внутрішні зміни самої системи викладання в загальноосвітній школі:
- суттєво змінити кадрову політику загальноосвітньої школи і не тільки в -- великих містах, а скрізь;
- зробити якісну експертизу підручників;
повністю змінити акценти у навчальному навантаженні з урахуванням вікової психології та фізіології, а також з урахуванням реальних потреб суспільства;
- необхідно зорієнтувати не на нескінченне накопичення інформації (до якої зараз є дуже широкий доступ: енциклопедії, довідники, Інтернет тощо), а на формування і розвиток навичок роботи з інформацією і її обробкою, співставленням, аналізом. Ось тоді ми отримаємо учня, який би міг дати відповіді на запропоновані тести хоча б на 4 бали. І тільки за таких умов у “Українського центра оцінювання якості освіти”, який зараз тільки перевіряє було б ПРАВО вимагати від учня як мінімум чотири бали на відповіді на тести.
А сьогодні, з необхідністю витікає, що навчання з домашніми репетиторами є ефективнішим, яке забезпечує успішнішу здачу тестів. Тому відпадає необхідність відвідування учнями загальноосвітніх шкіл, які не виконують свої функції, та фінансування державою таких закладів. Саме до такого висновку „Український Центр оцінювання якісної освіти“ допоміг дійти батькам одинадцятикласників. Ми вважаємо, що пан І.Лікарчук, С.Миколаєнко та їхня команда виконали свою місію на належному рівні, за що і дякуємо.
Оскільки запропоновані тести були направлені на виявлення рівня освіти, якого реально у нашому суспільстві у більшості випадків не існує: оцінюється якісна освіта „Українським Центром оцінювання якісної освіти“ а МОН забезпечує середній рівень освіти у загальноосвітніх школах, і ні про яку якість мова, на жаль не йде. Отже, щоб оцінювати якість освіти, треба її спочатку забезпечити.
Загальний висновок. Так дійсно, ми можемо вперше у нашій державі на повний голос заявити, що загальноосвітні школи не можуть забезпечити наших дітей просто освітою, про якість ми не говоримо. Тому що не існує в природі, а у нашій державі тим більше, Міністерства Якісної Освіти, а Центр Оцінювання Якісної Освіти − є.!!!


Востаннє редагувалось oyatk в 25/04/2008 17:09, всього редагувалось 3 разів.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 15:54 
Дэн Сяопин форума
Аватар користувача

З нами з: 11/01/2008 18:48
Повідомлень: 15262
Звідки: Киев
не нужно, это бред

_________________
Я есмъ

"Все дело в том, что Романенко психотроцкист, а это очень тяжело поддается психологической коррекции. Психотроцкизм — это одержание, как правило идеологией или идеей"

Хмурый-Скороходов


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 16:00 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 18/01/2008 13:06
Повідомлень: 14652
тесты видел украинского, действительно "по дебильному" (с)
очень много уделяется внимания терминологии, которая быстро забудется , лучше бы уже диктант был


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 18:05 
Дэн Сяопин форума
Аватар користувача

З нами з: 11/01/2008 18:48
Повідомлень: 15262
Звідки: Киев
ringo написав:
тесты видел украинского, действительно "по дебильному" (с)
очень много уделяется внимания терминологии, которая быстро забудется , лучше бы уже диктант был
\


А я видел исторические, так я историк по образованию много этого не помню, так какая детализация мелкая, что смешно

_________________
Я есмъ

"Все дело в том, что Романенко психотроцкист, а это очень тяжело поддается психологической коррекции. Психотроцкизм — это одержание, как правило идеологией или идеей"

Хмурый-Скороходов


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: 25/04/2008 20:23 
Первый человек на луне
Аватар користувача

З нами з: 21/01/2008 23:18
Повідомлень: 19843
Звідки: Kиїв
Просто это надо было постепенно делать, изменяя при этом учебные планы, экспериментально обкатать разок-другой, а то "хотели, как лучше, а получилось, как всегда".

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Google [Bot]


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron