«Главред»

Главредный форум
Сьогодні: 20/02/2020 18:31

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 478 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 23:25 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

Мне не нравится когда тулят фуфло...


О! - это да, ваши ощущения самые правдивые. :-D

Убедите меня в обратном...Дайте источник.... :-D :-D :-D


Зачем убеждать? Кому ж я потом по носу щелкать буду? :-D

Впрочем вы могли бы и подумать, и поразмышлять над сегодняшним событием. Как по мне, так и подтверждений не нужно. Заказчики опроса, себя с головой выдали. :-)

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 28/11/2019 01:32 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8937
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

Мне не нравится когда тулят фуфло...


О! - это да, ваши ощущения самые правдивые. :-D

Убедите меня в обратном...Дайте источник.... :-D :-D :-D


Зачем убеждать? Кому ж я потом по носу щелкать буду? :-D

Впрочем вы могли бы и подумать, и поразмышлять над сегодняшним событием. Как по мне, так и подтверждений не нужно. Заказчики опроса, себя с головой выдали. :-)

Та ясный хрен... :-D :-D :-D

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 28/11/2019 01:45 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Svetlana написав:

Зачем убеждать? Кому ж я потом по носу щелкать буду? :-D

Впрочем вы могли бы и подумать, и поразмышлять над сегодняшним событием. Как по мне, так и подтверждений не нужно. Заказчики опроса, себя с головой выдали. :-)

Та ясный хрен... :-D :-D :-D


Понятно, думать не стали. Да и правильно, берегите вавку. :-)

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 03/12/2019 19:04 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
Расскажу вам о том, как устроена работа Верховной Рады.

Сегодня Академия Наук организовала круглый стол посвященный земельной реформе в Украине. Были приглашены представители от всех фракций, учёные и лидеры мнений.

Как думаете представители каких фракций пришли реально на круглый стол? Только Європейська Солідарність.

Я так понимаю, что все остальные Слуги будут голосовать за закон о земле после просмотра видео Зеленского с беговой дорожки. Потому что, круглые столы, обсуждения, дискуссии - это не про наших депутатов. Это им не нужно. Им вот побольше бы проституток и зарплат в конвертах.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... &__tn__=-R


Как сказал товарищ Стефанчук, доктор права и вице спикер - "у зеленского кредит доверия", а значит мнение специалистов не в приоритете. Как "бубочка" скажет, так и сделают.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/12/2019 00:04 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
Верховна Рада України підтримала за основу та в цілому проект постанови №2327 "Про заяву Верховної ради України "Щодо першочергових кроків забезпечення євроатлантичної інтеграції України - набуття повноправного членства України в Організації Північноатлантичного договору". "За" проголосували 284 народних депутатів України, передає кореспондент УНН.

Таким чином нардепи закликали Президента України Володимира Зеленського забезпечити підготовку та подання у грудні 2019 року до Північноатлантичної ради НАТО та Генерального секретаря НАТО звернення про підтвердження наміру України отримати План дій щодо членства в НАТО.

"Уповноважити голову Верховної ради України на підписання документів, спільно із президентом прем’єр-міністром України, необхідних для підтвердження наміру України отримати План дій щодо членства в НАТО; звернутися до парламентів країн-членів НАТО із закликом сприяти отриманню Україною Плану дій щодо членства у НАТО", - йдеться у тексті постанови.

https://www.unn.com.ua/uk/news/1839265- ... 8.facebook


Хорошая новость.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 05/12/2019 17:55 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
Поздравляю вас, дорогие друзья, но сегодня они сделали нас разом. Они – это глава энергетического Комитета Верховной Рады и Кремль. Там, конечно, интересы Коломойского еще можно увидеть, но на общий диагноз это не влияет. Сделали по полной программе. Сдали украинскую энергетическую безопасность Москве в чистом виде, еще и спрятались за названием законопроекта. Чтобы притвориться патриотами. Многие журналисты и депутаты попались на эту удочку. Или сделали вид, что попались? Вы не знали, кто громче всех кричит «Держи вора?!»

Итак, сегодня Верховная Рада приняла во втором чтении и в целом проект закона №2233 "о внесении изменений в Закон "О рынке электрической энергии". За такое решение проголосовали 274 народных депутата. Сразу пошли радостные заголовки и заявления нардепов: «Запретили импорт электроэнергии из РФ»… «Рада отменила поправку Геруса». А дьявол, дорогие детишечки из монобольшинства «Слуга народа», кроется в деталях. Ничего вы не отменили – Герус вас сделал. И всю Украину вместе с вами. Потому что нужно читать не только название. Спрашивать у грамотных людей, если непонятно. Что там записано теперь в законе, помните? Читаем вместе.

Документ запрещает продажу и/или поставку электроэнергии, импортируемой из РФ, по двусторонним договорам (поправка Геруса, да) и на внутрисуточном рынке. Но главный сегмент рынка РСВ (рынок на сутки вперед) я что-то там не вижу! А вы видите? Или вы не знали, что есть такой? А именно он часто и определяет общую цену. И если за сутки можно взять авансом дешево – кто захочет завтра покупать дороже? И по двусторонним договорам цена выше не будет! И с демпингом в этом сегменте Кремль может завтра смело гасить во всех смыслах украинские АЭС, ТЭС, закрывать шахты и уже февральскими морозами начинать игры с рубильником.

Самое смешное и грустное, что даже эта громадная пробоина в корабле украинской энергетики не единственная. Поставки электроэнергии из РФ можно пустить и на внутрисуточный рынок, и по двусторонним договорам в любом количестве. Читайте закон внимательно – это может сделать Кабмин в ручном режиме. А мы помним, как тот же Герус давал министру команды покупать электроэнергию в РФ в ручном режиме. Ну что – а теперь контрольный выстрел в голову? Ничего страшного, судя по этому голосованию мозг задет не будет – он весь спинной у голосовавших. Так вот, дырявый этот запрет распространяется только на РФ. А у Беларуси покупать можно. Но это одна Сеть. И у них общая система. Ты можешь генерировать в любом месте, можешь подключаться с потреблением в любой точке сети – это не имеет никакого значения. Я не буду объяснять почему – это курс физики и далеко не за девятый класс даже, а раньше.

Резюмирую – что у нас в итоге? А в итоге имеем фракцию «Слуга народа» и их партнеров из «За майбутне», которые упорно сдают украинские интересы в энергетике Кремлю. В турборежиме. Я не знаю, какое там соотношение просто безграмотных людей и взявших за голосование в рублях. В качестве бонуса получили немного дешевенького пиара – мол, исправили ошибку и импорт из РФ запретили. Наврали, видимо, уже по привычке…

https://site.ua/kirill.sazonov/24405-se ... kHnODvY_B0


"героїв", що голосували за зраду інтересів країни, треба знати. Як відбулося голосування, по посиланню.

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09 ... ?g_id=1909

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/12/2019 11:22 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Зеденый проэкт закона о децентрализации, он такой зеленый... от прям серо-зеленый и не о децентрализации.

Цитата:
Стаття 132. Територіальний устрій України ґрунтується на засадах унітарності, єдності та цілісності державної території, децентралізації влади, субсидіарності і повсюдності місцевого самоврядування, збалансованості і стійкого соціально-економічного розвитку територій з урахуванням їх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.


Особо понравилось упоминание субсидиарности. Еще одно красивое слово, с перекрученным значением в данном законо-проекте. С оглядкой на полномочия префектов, то прям таки свинство. Подмена в том, что вспомогательную роль государства, проект закона прописывает как подчинительную. Прямо об этом не говорится, но полномочия префектов, говорят именно об этом.

Цитата:
Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають адміністративно-територіальні одиниці: громади, округи, області, Автономна Республіка Крим.
Територію України складають громади. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України.
Декілька суміжних громад становлять округ.
Правовий статус міста Києва як столиці України визначається окремим законом.
Порядок утворення, ліквідації, встановлення та зміни меж, найменування і перейменування громад, округів, областей, а також порядок утворення, найменування і перейменування та віднесення поселень до категорії сіл, селищ, міст визначаються законом.
Зміна меж, найменування і перейменування громад та поселень здійснюється з урахуванням думки їх мешканців у порядку, визначеному законом";



Главный вопрос, почему то, что должно быть прописано в Конституции, перекладывается на закон. Тот закон, который принимается простым большинством в ВР. А значит законом и прописанными полномочиями, можно вертеть как цыган солнцем.


Цитата:
Громада здійснює місцеве самоврядування безпосередньо шляхом виборів, місцевих референдумів, місцевих ініціатив та в інших формах, визначених законом.
Органами місцевого самоврядування громади є рада громади як представницький орган та виконавчі органи ради громади.
Рада громади сприяє діяльності створених відповідно до закону та статуту громади органів самоорганізації населення і з цією метою може наділяти їх фінансами та майном.
Окружна, обласна рада є органами місцевого самоврядування, що представляють і реалізують спільні, визначені законом, інтереси громад відповідно округу, області.
Статус голів громад, депутатів рад громад, окружних, обласних рад, порядок утворення, реорганізації та ліквідації виконавчих органів ради громади, виконавчих комітетів окружних, обласних рад, обсяг їх повноважень визначаються законом.


Практически, формирование громад переносится на уровень законодателя. В каком месте искать децентрализацию, я не знаю. Нет ее. И опять же, визначення исключительно законом. А значит при необходимости, можно кроить отг, округа и области как законодателю, читаем власти, захочется.

Цитата:
Строк повноважень голови громади, депутатів ради громади, окружної, обласної ради, обраних на чергових виборах, становить чотири роки.
Строк повноважень голови окружної, обласної ради становить один рік. Обрання голови окружної, обласної ради відбувається на основі ротації.


Ротация, это ну очень прикольно. О стабильной работе окружных и областных рад можно забыть. Будет бесконечная чехарда, склоки, скандалы, деградация самоуправления. Будут заняты дележем портфелей, а не работой. Ну а там, где нет устойчивого и предсказуемого управления, всегда есть место для манипуляций... как то "разделяй и властвуй"


Цитата:
Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є:
1) земля, рухоме і нерухоме майно, природні ресурси, інші об'єкти комунальної власності громади;
2) місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів.
Об'єкти спільної власності громад перебувають в управлінні окружної чи обласної ради.
Держава забезпечує співмірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України.
Зміна компетенції органу місцевого самоврядування здійснюється з одночасними відповідними змінами у розподілі фінансових ресурсів.
Держава компенсує витрати органів місцевого самоврядування, спричинені рішеннями органів державної влади.
Громади можуть об'єднувати на договірних засадах об'єкти комунальної власності, а також кошти бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, організацій і установ, створювати для цього відповідні органи і служби.


Опять же, префекты... с оглядкой на полномочия, можно управлять процессом как в Киеве его видят. А у нас же еще и рынок земли "открывают". Нельзя ж все пустить на самотек.


Цитата:
Стаття 144. Ради і голови громад, виконавчі органи рад громад, окружні і обласні ради, виконавчі комітети окружних і обласних рад відповідно до закону ухвалюють акти, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Дію актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняє префект з одночасним зверненням до суду.
У разі ухвалення радою, головою громади, окружною, обласною радою акта, що не відповідає Конституції України та створює загрозу порушення державного суверенітету, територіальної цілісності чи загрозу національній безпеці, Президент України за поданням префекта зупиняє указом дію відповідного акта з одночасним зверненням до Конституційного Суду України, тимчасово зупиняє повноваження голови громади, складу ради громади, окружної, обласної ради та призначає тимчасового державного уповноваженого. Тимчасовий державний уповноважений спрямовує та організовує діяльність відповідних виконавчих органів ради громади, виконавчого комітету окружної, обласної ради.
Правовий статус тимчасового державного уповноваженого визначається законом.


Кто ты такой, будет определять закон, а не конституция. В формате монобольшинства в раде, что угодно можно прописать, каждую хотелка президента сделать законом. И это в дополнение к тому, что президент наделяется не свойственными ему полномочиями.


Цитата:
7) розділ ХV "Перехідні положення" доповнити пунктом 16-2 такого змісту:
"16-2. Після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)":
1) одне або декілька поселень (сіл, селищ, міст) з прилеглими територіями набувають статусу громади на підставі та в порядку, визначеному законом;
2) перші місцеві вибори голів громад, до рад громад, окружних, обласних рад проводяться протягом 90 днів після набрання чинності законом, яким встановлюється адміністративно-територіальний устрій;
3) повноваження сільських, селищних, міських голів та депутатів місцевих рад, обраних на перших, чергових виборах у жовтні 2015 року та місцевих виборах у період з жовтня 2015 року до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)", припиняються з дня набуття повноважень головами громад, відповідними радами громад, окружними, обласними радами, обраними на перших місцевих виборах після набрання чинності законом, яким встановлюється адміністративно-територіальний устрій;


Как я понимаю, это про ордло и типа "местные выборы" там. Довольно путано, непонятно и открывает возможность для расширения оккупированной территории. Могу и ошибаться... да и лучше бы ошибалась, потому как эта муть, может боком вылезти стране в целом.

Что до правовых основ внесенного зеленкиным з/п. Тут полная профанация как Конституции так и права в целом.

Цитата:

А тепер про головне в усій цій конституційній вакханалії. Уже сама реєстрація нового проекту від Зеленського є незаконною, а голосування за нього буде прямо антиконституційним. Про що йдеться? Я тут написав, що не скасований і не затверджений досі інший проект на цю саму тему від Президента Порошенка. А Закон про регламент ВРУ чітко забороняє реєструвати нові законопроекти (окрім альтернативних у короткий і чітко визначений термін), доки не розглянуті чи не зняті з розгляду попередні на ту саму тему і зі змінами до тих самих норм законів.

Але то ще квіточки. А далі йдуть уже конституційні ягідки. Читаємо наш Основний Закон:

++++++++++++++++++++++++++
Стаття 158. Законопроект про внесення змін до Конституції України, який розглядався Верховною Радою України, і закон не був прийнятий, може бути поданий до Верховної Ради України не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення щодо цього законопроекту.
Верховна Рада України протягом строку своїх повноважень не може двічі змінювати одні й ті самі положення Конституції України.
+++++++++++++++++++++++++++

Звучить може трошки кострубато, але це офіційний текст нашої Конституції. Його треба виконувати дослівно, якби це не виглядало комусь неприємним. А в нас зараз якраз і перебуває на розгляді такий проект змін, який "розглядався". Він ще не був відхилений (тут "не був прийнятий"). Він перебуває на відповідній стадії розгляду. Доки він є, нічого нового паралельно розглядати не можна взагалі.

А що можна? Коли Зеленський так хоче мати свій проект, йому треба попросити Разумкова поставити на голосування проект Порошенка й не дати за нього голосів. Точно проголосує ЄС і, мабуть, все. Після цього попередній проект відхилено, його більше не існує. Можна подавати свій. Але не раніше, ніж через РІК! Можна піти дещо скомплікованим і юридично неоднозначним шляхом: внести зміну в проект Порошенка й після цього відправити проект знову в КСУ, а потім повторно пройти обидва голосування. Попереднє (226 голосів) та остаточне на наступній сесії (300 голосів). Я вже згадував, що через сумнівну позицію Зеленського щодо РФії й ОРДЛО, залишати в перехідних положеннях згадку про той спеціальний закон ризиковано. Звісно, зелені могли б спробувати в такий спосіб більш кардинально переписати той закон і уподібнити його до нинішнього свого. Але тоді в прямому порівнянні обох проектів усі їхні мотиви настільки б прозоро засвічувалися, що їх не вдалося б запорпати, як нині, в термінологічній мішурі. Це вже стає ризикованим.

Ну і є третій варіант. Схвалити наявний на сьогодні проект Порошенка, а потім вносити свої зміни. Але це, згідно прямої норми Конституції, можна буде зробити лише в Раді наступного скликання. А я дуже надіюся, що на той час ми вже будемо згадувати про Зеленського, як нині про Януковича в Ростові.

Чого не можна робити? Не можна просто відкликати законопроект Порошенка. Конституція цього не допускає, а тут ми маємо виключну процедуру. Не можна також "прикинутися шлангом" - зробити вигляд, що попереднього законопроекту ніби й не існує та почати вести конституційну процедуру щодо свого проекту. Адже це грубе порушення Конституції. От тільки саме таким шляхом вони й пішли. За це колись таки доведеться відповісти. І самому Зеленському, і тим суддям КСУ, які можуть відважитися пропустити такий антиконституційний правовий нігілізм.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/12/2019 23:18 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8937
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Зеденый проэкт закона о децентрализации, он такой зеленый... от прям серо-зеленый и не о децентрализации.

Цитата:
Стаття 132. Територіальний устрій України ґрунтується на засадах унітарності, єдності та цілісності державної території, децентралізації влади, субсидіарності і повсюдності місцевого самоврядування, збалансованості і стійкого соціально-економічного розвитку територій з урахуванням їх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.


Особо понравилось упоминание субсидиарности. Еще одно красивое слово, с перекрученным значением в данном законо-проекте. С оглядкой на полномочия префектов, то прям таки свинство. Подмена в том, что вспомогательную роль государства, проект закона прописывает как подчинительную. Прямо об этом не говорится, но полномочия префектов, говорят именно об этом.

Цитата:
Стаття 133. Систему адміністративно-територіального устрою України складають адміністративно-територіальні одиниці: громади, округи, області, Автономна Республіка Крим.
Територію України складають громади. Громада є первинною одиницею у системі адміністративно-територіального устрою України.
Декілька суміжних громад становлять округ.
Правовий статус міста Києва як столиці України визначається окремим законом.
Порядок утворення, ліквідації, встановлення та зміни меж, найменування і перейменування громад, округів, областей, а також порядок утворення, найменування і перейменування та віднесення поселень до категорії сіл, селищ, міст визначаються законом.
Зміна меж, найменування і перейменування громад та поселень здійснюється з урахуванням думки їх мешканців у порядку, визначеному законом";



Главный вопрос, почему то, что должно быть прописано в Конституции, перекладывается на закон. Тот закон, который принимается простым большинством в ВР. А значит законом и прописанными полномочиями, можно вертеть как цыган солнцем.


Цитата:
Громада здійснює місцеве самоврядування безпосередньо шляхом виборів, місцевих референдумів, місцевих ініціатив та в інших формах, визначених законом.
Органами місцевого самоврядування громади є рада громади як представницький орган та виконавчі органи ради громади.
Рада громади сприяє діяльності створених відповідно до закону та статуту громади органів самоорганізації населення і з цією метою може наділяти їх фінансами та майном.
Окружна, обласна рада є органами місцевого самоврядування, що представляють і реалізують спільні, визначені законом, інтереси громад відповідно округу, області.
Статус голів громад, депутатів рад громад, окружних, обласних рад, порядок утворення, реорганізації та ліквідації виконавчих органів ради громади, виконавчих комітетів окружних, обласних рад, обсяг їх повноважень визначаються законом.


Практически, формирование громад переносится на уровень законодателя. В каком месте искать децентрализацию, я не знаю. Нет ее. И опять же, визначення исключительно законом. А значит при необходимости, можно кроить отг, округа и области как законодателю, читаем власти, захочется.

Цитата:
Строк повноважень голови громади, депутатів ради громади, окружної, обласної ради, обраних на чергових виборах, становить чотири роки.
Строк повноважень голови окружної, обласної ради становить один рік. Обрання голови окружної, обласної ради відбувається на основі ротації.


Ротация, это ну очень прикольно. О стабильной работе окружных и областных рад можно забыть. Будет бесконечная чехарда, склоки, скандалы, деградация самоуправления. Будут заняты дележем портфелей, а не работой. Ну а там, где нет устойчивого и предсказуемого управления, всегда есть место для манипуляций... как то "разделяй и властвуй"


Цитата:
Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є:
1) земля, рухоме і нерухоме майно, природні ресурси, інші об'єкти комунальної власності громади;
2) місцеві податки і збори, частина загальнодержавних податків та інші доходи місцевих бюджетів.
Об'єкти спільної власності громад перебувають в управлінні окружної чи обласної ради.
Держава забезпечує співмірність фінансових ресурсів та обсягу повноважень органів місцевого самоврядування, визначених Конституцією та законами України.
Зміна компетенції органу місцевого самоврядування здійснюється з одночасними відповідними змінами у розподілі фінансових ресурсів.
Держава компенсує витрати органів місцевого самоврядування, спричинені рішеннями органів державної влади.
Громади можуть об'єднувати на договірних засадах об'єкти комунальної власності, а також кошти бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, організацій і установ, створювати для цього відповідні органи і служби.


Опять же, префекты... с оглядкой на полномочия, можно управлять процессом как в Киеве его видят. А у нас же еще и рынок земли "открывают". Нельзя ж все пустить на самотек.


Цитата:
Стаття 144. Ради і голови громад, виконавчі органи рад громад, окружні і обласні ради, виконавчі комітети окружних і обласних рад відповідно до закону ухвалюють акти, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Дію актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняє префект з одночасним зверненням до суду.
У разі ухвалення радою, головою громади, окружною, обласною радою акта, що не відповідає Конституції України та створює загрозу порушення державного суверенітету, територіальної цілісності чи загрозу національній безпеці, Президент України за поданням префекта зупиняє указом дію відповідного акта з одночасним зверненням до Конституційного Суду України, тимчасово зупиняє повноваження голови громади, складу ради громади, окружної, обласної ради та призначає тимчасового державного уповноваженого. Тимчасовий державний уповноважений спрямовує та організовує діяльність відповідних виконавчих органів ради громади, виконавчого комітету окружної, обласної ради.
Правовий статус тимчасового державного уповноваженого визначається законом.


Кто ты такой, будет определять закон, а не конституция. В формате монобольшинства в раде, что угодно можно прописать, каждую хотелка президента сделать законом. И это в дополнение к тому, что президент наделяется не свойственными ему полномочиями.


Цитата:
7) розділ ХV "Перехідні положення" доповнити пунктом 16-2 такого змісту:
"16-2. Після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)":
1) одне або декілька поселень (сіл, селищ, міст) з прилеглими територіями набувають статусу громади на підставі та в порядку, визначеному законом;
2) перші місцеві вибори голів громад, до рад громад, окружних, обласних рад проводяться протягом 90 днів після набрання чинності законом, яким встановлюється адміністративно-територіальний устрій;
3) повноваження сільських, селищних, міських голів та депутатів місцевих рад, обраних на перших, чергових виборах у жовтні 2015 року та місцевих виборах у період з жовтня 2015 року до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)", припиняються з дня набуття повноважень головами громад, відповідними радами громад, окружними, обласними радами, обраними на перших місцевих виборах після набрання чинності законом, яким встановлюється адміністративно-територіальний устрій;


Как я понимаю, это про ордло и типа "местные выборы" там. Довольно путано, непонятно и открывает возможность для расширения оккупированной территории. Могу и ошибаться... да и лучше бы ошибалась, потому как эта муть, может боком вылезти стране в целом.

Что до правовых основ внесенного зеленкиным з/п. Тут полная профанация как Конституции так и права в целом.

Цитата:

А тепер про головне в усій цій конституційній вакханалії. Уже сама реєстрація нового проекту від Зеленського є незаконною, а голосування за нього буде прямо антиконституційним. Про що йдеться? Я тут написав, що не скасований і не затверджений досі інший проект на цю саму тему від Президента Порошенка. А Закон про регламент ВРУ чітко забороняє реєструвати нові законопроекти (окрім альтернативних у короткий і чітко визначений термін), доки не розглянуті чи не зняті з розгляду попередні на ту саму тему і зі змінами до тих самих норм законів.

Але то ще квіточки. А далі йдуть уже конституційні ягідки. Читаємо наш Основний Закон:

++++++++++++++++++++++++++
Стаття 158. Законопроект про внесення змін до Конституції України, який розглядався Верховною Радою України, і закон не був прийнятий, може бути поданий до Верховної Ради України не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення щодо цього законопроекту.
Верховна Рада України протягом строку своїх повноважень не може двічі змінювати одні й ті самі положення Конституції України.
+++++++++++++++++++++++++++

Звучить може трошки кострубато, але це офіційний текст нашої Конституції. Його треба виконувати дослівно, якби це не виглядало комусь неприємним. А в нас зараз якраз і перебуває на розгляді такий проект змін, який "розглядався". Він ще не був відхилений (тут "не був прийнятий"). Він перебуває на відповідній стадії розгляду. Доки він є, нічого нового паралельно розглядати не можна взагалі.

А що можна? Коли Зеленський так хоче мати свій проект, йому треба попросити Разумкова поставити на голосування проект Порошенка й не дати за нього голосів. Точно проголосує ЄС і, мабуть, все. Після цього попередній проект відхилено, його більше не існує. Можна подавати свій. Але не раніше, ніж через РІК! Можна піти дещо скомплікованим і юридично неоднозначним шляхом: внести зміну в проект Порошенка й після цього відправити проект знову в КСУ, а потім повторно пройти обидва голосування. Попереднє (226 голосів) та остаточне на наступній сесії (300 голосів). Я вже згадував, що через сумнівну позицію Зеленського щодо РФії й ОРДЛО, залишати в перехідних положеннях згадку про той спеціальний закон ризиковано. Звісно, зелені могли б спробувати в такий спосіб більш кардинально переписати той закон і уподібнити його до нинішнього свого. Але тоді в прямому порівнянні обох проектів усі їхні мотиви настільки б прозоро засвічувалися, що їх не вдалося б запорпати, як нині, в термінологічній мішурі. Це вже стає ризикованим.

Ну і є третій варіант. Схвалити наявний на сьогодні проект Порошенка, а потім вносити свої зміни. Але це, згідно прямої норми Конституції, можна буде зробити лише в Раді наступного скликання. А я дуже надіюся, що на той час ми вже будемо згадувати про Зеленського, як нині про Януковича в Ростові.

Чого не можна робити? Не можна просто відкликати законопроект Порошенка. Конституція цього не допускає, а тут ми маємо виключну процедуру. Не можна також "прикинутися шлангом" - зробити вигляд, що попереднього законопроекту ніби й не існує та почати вести конституційну процедуру щодо свого проекту. Адже це грубе порушення Конституції. От тільки саме таким шляхом вони й пішли. За це колись таки доведеться відповісти. І самому Зеленському, і тим суддям КСУ, які можуть відважитися пропустити такий антиконституційний правовий нігілізм.

Смешно слышать подобные вопли от ушлёпков для которых конституция -половая тряпка ,а законы-дерьмо....Главное- "полiтична доцiльнсть"... :-D :-D :-D

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/12/2019 23:30 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Смешно слышать подобные вопли от ушлёпков для которых конституция -половая тряпка ,а законы-дерьмо....Главное- "полiтична доцiльнсть"... :-D :-D :-D


Примеры, будьте добры. А то смешно слышать нескончаемые повторения вашего зомбированного сознания.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 18/12/2019 14:24 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
Конституційний Суд України надав Висновок у справі щодо закріплення повноважень Президента України утворювати незалежні регуляторні органи, Національне антикорупційне бюро України, призначати на посади та звільняти з посад Директора Національного антикорупційного бюро України і Директора Державного бюро розслідувань.

Цим Висновком Конституційний Суд України визнав законопроект про внесення змін до статті 106 Конституції України (щодо закріплення повноважень Президента України утворювати незалежні регуляторні органи, Національне антикорупційне бюро України, призначати на посади та звільняти з посад Директора Національного антикорупційного бюро України і Директора Державного бюро розслідувань) (реєстр. № 1014) (далі – Законопроект) таким, що не відповідає вимогам частини першої статті 157 Конституції України та відповідає вимогам частини другої статті 157, статті 158 Конституції України.

Оцінюючи відповідність Законопроекту положенням частини першої статті 157 Конституції України щодо неможливості скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина, Конституційний Суд України виходить із того, що суспільство, в якому права і свободи людини і громадянина не гарантовано та не здійснено поділу влади, не має конституції в її сутнісному розумінні. Таким чином, Конституція України буде відповідати своїй природі та функціональному призначенню лише тоді, коли поділ влади та гарантії прав і свобод будуть адекватно відображені в її тексті й належним чином реалізовуватимуться на практиці. Згідно з частиною другою статті 3 Конституції України утвердження і забезпечення прав і свобод людини і громадянина є визначальними для здійснення державної влади, а тому Конституція України повинна закріплювати таку систему і організацію поділу державної влади, яка повною мірою забезпечуватиме належну їх реалізацію.

Системний аналіз положень Законопроекту вказує на те, що в разі ухвалення Законопроекту його положення можуть порушити баланс конституційних повноважень між Президентом України та Кабінетом Міністрів України, фактично створивши паралельну виконавчу владу, підпорядковану Президенту України.

Поділ влади є гарантією прав і свобод людини і громадянина. Тому будь-яке порушення принципу поділу влади, що призводить до її концентрації, у тому числі суміщення не належних певним органам державної влади функцій, порушує гарантії прав і свобод людини і громадянина.

Конституційний Суд України наголошує на тому, що опосередковане підпорядкування Національного антикорупційного бюро України та Державного бюро розслідувань Президенту України через призначення і звільнення керівників створить загрозу незалежності цих органів, призведе до концентрації виконавчої влади у Президента України, його конкуренції з органами виконавчої влади, а отже, до нівелювання гарантій прав і свобод людини і громадянина.

Крім того, у Висновку зазначається, що вільне запровадження, створення та ліквідація Президентом України органів, які здійснюють регуляторну політику у сфері реалізації господарських (підприємницьких) прав громадян, з невизначеною компетенцією позначиться на ефективній діяльності суб’єктів господарювання (підприємницької діяльності), оскільки конкуренція компетенцій різних органів державної влади буде перешкоджати належній реалізації їх прав і свобод.

Таким чином, є такими, що не відповідають частині першій статті 157 Конституції України, положення Законопроекту, згідно з якими Президент України:

– утворює відповідно до закону Національне антикорупційне бюро України, призначає на посади та звільняє з посад у порядку, визначеному законами України, Директора Національного антикорупційного бюро України і Директора Державного бюро розслідувань;

– утворює незалежні регуляторні органи, що здійснюють державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання в окремих сферах, призначає на посади та звільняє з посад їх членів у порядку, визначеному законами України.

Оскільки зазначені положення Законопроекту за своєю сутністю
і є змінами, пропонованими до Основного Закону України, то й Законопроект є таким, що не відповідає частині першій статті 157 Конституції України.

У Висновку також зазначається, що Законопроект відповідає вимогам частини другої статті 157 Конституції України, статті 158 Конституції України.

Висновок Конституційного Суду України є обов’язковим, остаточним та таким, що не може бути оскаржено.

http://www.ccu.gov.ua/novyna/pidporyadk ... zvilnennya


Уж не знаю кто проплатил это решение КС, но оно таки на пользу стране и праву.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 28/12/2019 18:07 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 28/02/2017 13:20
Повідомлень: 7239

_________________
Зображення
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 12/01/2020 13:53 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
В понеділок , 13 січня, відбудеться засідання комітету зовнішніх відносин. Попри всі обіцянки слуг, голову комітету і досі не змінено. В порядку денному , отриманому минулого тижня - ані слова про зовнішньополітичну кризу через катастрофу Боінгу. Уточнення і кореляції порядку денного комітету - не отримували. Надіслала листа на голову комітету з вимогою першим розглянути саме питання катастрофи українського Боїнга і дії української влади наззовні . Така вимога голови комітету- письмово і зазделегідь подавати пропозиції до засідань клмітету. Ну, ок.

Питань маса :

- дії українського посольства в Ірані, яке в офіційному повідомленні виключило теракт і ракету. За чиєю вказівкою діяло посольство? Відповідальність тих, хто поставив під ризик міжнародну репутацію України як безпечного перевізника.

- чому Україна не звернулася з вимогою провести спеціальне термінове засідання Радбезу ООН і до останнього намагалася взяти провину на Україну, на наш екіпаж і несправність літака?
- що робитиме влада дл створення міжнародної слідчої групи і об‘єктивного розслідування , в тому числі можливої причетності РФ, яка продає зброю Ірану і споряджає туди інструкторів. Чи були вони в момент збиття нашого літака? Й чи не стоїть зв цим швидким визнанням Іраном своєї безумовної вини й намагання відвести будь - які підозри від третіх учасників....

- й , звичайно, є питання щодо організації візиту президента до Оману. Хто входив до передової групи, яка мала забезпечувати рівень візиту, чи було МЗС долучено до підготовки, чи враховувалис безпекові ризики регіону і тд.

ВР 9 скликання повністю виключена зі сфери зовнішньої політики. Імпотентний комітет, дивні міжпарламентські делегації. Ми будемо вимагати негайної зміни голови комітету, який 3 місяці тому подав у відставку. Парламент і зовнішня політика не можуть і не повинні бути заручниками некомпетентності, непрофесійності , безвідповідальності.

https://www.facebook.com/iryna.gerashch ... 7532176043


Ніхто та ніяких питань ставити не буде. Лячно кураторів з Кремля.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 06/02/2020 13:33 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 48212
Звідки: Киев
Цитата:
Влада розбещує. Абсолютна влада розбещує абсолютно.

Влада боїться публічності, боїться майбутніх голосувань, боїться справедливих протестів та експертних думок.

Саме тому з Верховної Ради України роблять справжній режимний об‘єкт.

Нещодавно спікер ВРУ Дмитро Разумков своїм розпорядженням (!!!), тобто одноособовим рішенням, встановив дуже специфічний порядок допуску різних осіб до ВРУ. Серед цікавих положень:

1. Депутати попередніх скликань більше не допускаються в кулуари ВРУ та на засідання комітетів без спеціального дозволу.

2. Суттєво обмежено коло осіб, що можуть замовляти дозволи на вхід в ВРУ.

3. Рядові депутати не можуть самостійно запросити експертів для відстоювання своєї позиції на комітетах по законопроектах. За дозволом вони мають звертатися до керівництва ВРУ, керівництва фракцій чи керівників комітетів. А ті вже будуть вирішувати, чи дозволяти конкретному експерту бути присутнім на засіданні комітету, чи, може, його позиція не бажана і її не мають почути інші члени комітету!

4. Відео- та фотозйомка в кулуарах ВРУ може проводитися тільки акредитованими особами або тими, кому Апарат ВРУ дав на це дозвіл. По простому - не можна фотографувати або знімати на телефон депутатів.

5. Забороняється проносити плакати. Мотивація - не сприяють законодавчому процесу.

Це далеко не всі новели доступу до ВРУ. Показово, що вводиться термін «режимна територія» - місце постійного чи тимчасового перебування посадових осіб.

Парламент стає як ніколи закритим.

Згадуються наші візити в парламенти інших країн. Всюди це відкриті органи, де можуть спокійно працювати журналісти, а відвідувачі спостерігати за законодавчим процесом. Наприклад, в Конгресі США немає жодних перепон, щоб потрапити на засідання комітету. Просто приходиш, пред‘являєш документ для встановлення особи, і за наявності вільних місць просто проходиш до зали засідань.

Проправцювавши всього 5 місяців, нова влада вирішила закрити український парламент. І зробити це навіть не рішенням ВРУ, а тихенько розпорядженням спікера.

Скільки всього б поганого було б прийнято свого часу, якщо б не роз’яснювальна позиція експертів на комітетах...

https://www.facebook.com/viktoria.ptash ... 4237631460


А что, могло быть как-то по иному??? От эти зелено-медведчуковские беспредельщики, могли не наезжать на парламент??? От после того, как существование Украины, в 2014 году спас именно парламент? Или может, после того как тот паразитарный союз, уничтожил все прочие государственные институции, они бы парламент пощадили???

Та не, парламент как и парламентаризм в Украине, будет уничтожен. Останется лишь облочка... если этому не помешать.

_________________
"Росія робить інвалідом будь-яку країну, яка хоче зробити вибір самостійно"


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 478 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед: