«Главред»

Главредный форум
Сьогодні: 07/12/2019 19:19

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 471 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 30/10/2019 00:50 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Цитата:
У нас было 8 созывов ВР. И каждый из них можно было назвать и описать по разному. Но для нынешнего созыва я не нахожу более подходящего описания нежели скотский двор. Настолько огромной концентрации подонков, мразей, выродков и просто кусков дерьма не было в ВР никогда. Можно быть предателем, но при этом иметь мозги, иметь позицию и хоть минимальную совесть. А когда тупой скот, фотомодели там разные, дегустаторы еды, светские львицы, фотографы Алана Бадоева и т.д. и т.п. кричат "ганьба" волонтеру, при этом 5 лет только бухав, жрав и ни на грамм не пережив этой войны, других слов, кроме скотский двор я не нахожу.

https://www.facebook.com/alex.snow.1840 ... 8628337100


Разные были депутаты, но такого необучаемого быдла, таки не было. Они еще и гордятся собой...

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 15/11/2019 21:05 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
ВИСНОВОК
на проект Закону України «Про внесення змін до Закону України
«Про Державне бюро розслідувань» щодо удосконалення діяльності
Державного бюро розслідувань»


Цитата:
Законопроектом пропонується внести до Закону України «Про Державне бюро розслідувань» (далі – Закон) зміни, які стосуються правового статусу Державного бюро розслідувань (далі – ДБР), його організаційної та територіальної структури, чисельності його апарату, підстав для притягнення співробітників ДБР до дисциплінарної відповідальності тощо.
Зокрема, проектом запропоновано змінити правовий статус ДБР з центрального органу виконавчої влади на державний правоохоронний орган, скасувати конкурс на посади першого заступника і заступника директора ДБР (передавши Директору ДБР право самому призначати заступників), уточнити систему ДБР, порядок затвердження організаційної структури та порядок утворення територіальних управлінь ДБР, унормувати підстави притягнення працівників ДБР до дисциплінарної відповідальності.
Крім того, у проекті передбачається, що граничну чисельність центрального апарату та територіальних управлінь ДБР визначатиме Кабінет Міністрів України за поданням Директора ДБР (на сьогодні гранична чисельність центрального апарату та територіальних управлінь ДБР визначена безпосередньо Законом та становить 1 тисячу 500 осіб).
Як вказується у пояснювальній записці до законопроекту, його прийняття дасть змогу удосконалити правові основи організації та діяльності ДБР, сприятиме більш ефективному виконанню покладених на ДБР завдань.

Головне науково-експертне управління, проаналізувавши законопроект, звертає увагу на таке.
Цитата:
1. Як у чинному Законі, так і в законопроекті Президент України наділяється повноваженнями, які виходять за межі його компетенції, визначені у ст. 106 Конституції України, зокрема, щодо призначення Директора ДБР (див. ст. 11 Закону в чинній редакції та в редакції законопроекту), затвердження Положення про Раду громадського контролю та порядку її формування (див. ст. 28 Закону в редакції проекту).
Конституція України визначає засади та механізм здійснення державної влади. Органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19 Конституції України). Нормативно-правові акти, у тому числі закони, повинні прийматися на основі Конституції України і відповідати їй (ч. 2 ст. 8 Конституції України).
У рішенні Конституційного Суду України від 10 квітня 2003 р. № 7-рп/2003 у справі про гарантії діяльності народного депутата України зазначено, що «повноваження Президента України вичерпно визначені Конституцією України, а це унеможливлює прийняття законів, які встановлювали б інші його повноваження (права та обов'язки)» (абзац тринадцятий пункту 2 мотивувальної частини); у рішенні від 7 квітня 2004 р. № 9-рп/2004 у справі про Координаційний комітет – що «повноваження Верховної Ради України, як і повноваження Президента України, визначаються Конституцією України (статті 85, 106)» (абзац другий підпункту 4.2 пункту 4 мотивувальної частини); у рішенні від 16 травня 2007 р. № 1-рп/2007 у справі про звільнення судді з адміністративної посади – що «відповідно до пункту 31 частини першої статті 106 Конституції України повноваження Президента України визначаються лише Основним Законом України» (абзац перший пункту 6 мотивувальної частини).
Таким чином, як вбачається з вимог п. 31 ч. 1 ст. 106 Конституції України (в якому передбачено здійснення Президентом України й інших, крім перелічених у цій статті, повноважень, визначених Конституцією України), законами України не можуть встановлюватись повноваження глави держави, не визначені Конституцією України.
Звертаємо увагу, що Президентом України подано проект Закону України «Про внесення змін до статті 106 Конституції України (щодо закріплення повноважень Президента України утворювати незалежні регуляторні органи, Національне антикорупційне бюро України, призначати на посади та звільняти з посад Директора Національного антикорупційного бюро України і Директора Державного бюро розслідувань)» (№ 1014 від 29.08.2019 р.), який направлено до Конституційного Суду України для надання висновку і в якому частково унормовуються розбіжності між чинним Законом та Конституцією України. З огляду на це вважаємо, що правильним законодавчим кроком було б розглядати поданий законопроект після остаточного прийняття проекту № 1014, щоб не виникало колізій між нормами закону і відповідними конституційними нормами.
Разом з тим, передбачене у проекті повноваження Глави держави затверджувати Положення про Раду громадського контролю та порядок її формування (ст. 28 Закону в редакції проекту) виходить за межі повноважень Президента України, передбачених чинною Конституцією України, а у законопроекті № 1014 відсутні приписи щодо надання Президенту України такого повноваження.

Цитата:
2. У поданому законопроекті відсутнє обґрунтування необхідності зміни статусу ДБР з центрального органу виконавчої влади, що здійснює правоохоронну діяльність, на «державний правоохоронний орган».
Враховуючи, що п. 7 ст. 116 Конституції України до повноважень Кабінету Міністрів України віднесено здійснення заходів щодо забезпечення обороноздатності і національної безпеки України, громадського порядку, боротьби зі злочинністю, а також беручи до уваги належність ДБР (відповідно до чинного Закону) до виконавчої гілки влади, наявні розбіжності Закону з Конституцією України можна було б врегулювати шляхом покладення повноважень щодо призначення за результатами конкурсного відбору Директора ДБР і його звільнення на Кабінет Міністрів України.

Цитата:
3. У законопроекті пропонується надати Директору ДБР повноваження одноособово призначати осіб на посади першого заступника і заступників Директора ДБР та визначати їх обов'язки поза конкурсом, без жодних вимог щодо професійної придатності та інших ділових якостей, а також в одноособовому порядку їх звільняти (див. п. 2 ч. 1 ст. 12 Закону в редакції проекту).
Зауважимо, що наразі навіть на посаду рядових співробітників ДБР особи приймаються на конкурсній основі, відповідно до кваліфікаційних вимог та критеріїв професійної придатності для зайняття посад. Критерії і вимоги до посад директорів територіальних органів і керівників підрозділів центрального апарату ДБР та їх заступників окремо визначені ст. 13 Закону.
На наш погляд, запропонований проектом порядок призначення і звільнення заступників Директора ДБР (див. статті 10, 12, 14 Закону в редакції проекту) порушує принципи комплектування кадрового складу ДБР на конкурсних засадах з врахуванням професіоналізації і суттєво погіршує незалежність і компетентність цього органу.

Зачем стране профи, как говорил зеленкин, главное, что бы человек порядочный". В смысле лояльный.

Цитата:
4. Відповідно до приписів частин 1, 2 ст. 9 Закону (в редакції проекту) Директору ДБР надається повноваження одноосібно затверджувати організаційну структуру ДБР. Крім того, Кабінет Міністрів України за поданням Директора ДБР визначатиме граничну чисельність центрального апарату та територіальних управлінь ДБР.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 9 Закону (в чинній редакції) організаційну структуру ДБР затверджує Директор ДБР за погодженням із Кабінетом Міністрів України. Гранична чисельність центрального апарату та територіальних управлінь ДБР Законом визначена у кількості 1500 осіб.
На наш погляд, вказана новела законопроекту також може негативно позначитись на гарантіях незалежності ДБР. Окрім цього, вона повністю скасовує можливості парламентського контролю за діяльністю цього органу.

Цитата:
5. Навряд чи сприятиме незалежності конкурсної комісії, робота якої забезпечувалась Секретаріатом Кабінету Міністрів України, покладення такої функції на центральний апарат ДБР (див. ч. 7 ст. 11 Закону в редакції проекту).

Цитата:
6. Незрозумілою та необґрунтованою є пропозиція законопроекту щодо утворення апарату ДБР з невизначеними функціями (див. ст. 9 Закону в редакції проекту), який комплектуватиметься працівниками з невизначеним статусом, але з окладом, що дорівнює трьом розмірам відповідного посадового окладу, встановленого Кабінетом Міністрів України для працівників патронатних служб у державних органах (див. статті 14, 20 Закону в редакції проекту). При цьому Директору ДБР надається право одноосібно призначати і звільняти працівників цього апарату за своєю ініціативою, що може негативно позначитись на гарантіях соціального захисту таких осіб.

Цитата:
7. Не можна погодитись із запропонованим порядком накладення дисциплінарних стягнень Директором ДБР після висновку дисциплінарної комісії (див. ст. 12 і 25 Закону в редакції законопроекту).
Нагадаємо, що до складу Дисциплінарної комісії входять три особи, визначені Радою громадського контролю при ДБР. Проте, з огляду на запропоноване у законопроекті збільшення чисельності Дисциплінарної комісії з п’яти до семи осіб дисциплінарні повноваження фактично повністю зосередяться у Директора ДБР. При цьому будь-яких гарантій соціального захисту, крім права на звернення до суду за оскарженням рішення щодо накладення дисциплінарного стягнення, у працівників ДБР не передбачено.
Крім того, підстави для притягнення працівника ДБР до дисциплінарної відповідальності у проекті визначені не повно (див. ч. 4 ст. 25 Закону в редакції проекту). З огляду на вказівку в цій нормі на інші підстави, передбачені Законом України «Про державну службу» (для працівників ДБР, які є державними службовцями), дисциплінарним статутом, затвердженим відповідно до законодавства України (для працівників ДБР, які є особами рядового і начальницького складу) та Кодексом законів про працю України, вказаний перелік підстав взагалі втрачає сенс.
До того ж, викликає сумнів можливість практичної реалізації вищезазначених норм. Адже притягнути будь-якого працівника ДБР до дисциплінарної відповідальності на всій території України навіть за дрібне дисциплінарне правопорушення матиме право лише Директор ДБР.
Тому вважаємо за доцільне визначити підстави притягнення до дисциплінарної відповідальності і обсяг дисциплінарної влади Директора ДБР та керівників структурних підрозділів ДБР щодо підлеглих працівників в окремому Дисциплінарному Статуті, який має бути затверджений законом.

Цитата:
8. Викликає заперечення надання державним службовцям ДБР відсутнього у інших державних службовців права бути переведеними на іншу посаду не лише в ДБР, а й на будь-яку іншу (у тому числі й вищого рівня) посаду в іншому державному органі без обов'язкового проведення конкурсу у порядку, визначеному Законом України «Про державну службу» (див. ст. 14-3 Закону в редакції проекту). Цей припис безпідставно ставить державних службовців ДБР у привілейоване становище порівняно з іншими державними службовцями і не сприятиме підвищенню професіоналізму та компетентності державних службовців.
Узагальнюючий висновок: законопроект доцільно повернути на доопрацювання з урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.


И вишенкой на тортик, после принятия этого законопроекта в целом, ДБР перезагрузят. И тут возникает вопрос, а под какуж особу готовят этот законопроект? Кому достанется власть карать и миловать единолично?

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/11/2019 16:20 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського призначення

Цитата:
У проекті, який зареєстрований як альтернативний до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського призначення» (реєстр. № 2178 від 25.09.2019 року), вносяться зміни до Земельного кодексу України (далі – ЗК України), законів України «Про Державний земельний кадастр», «Про санкції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про нотаріат». У цих змінах, зокрема, викладається у новій редакції стаття 130 ЗК України, де визначаються суб’єкти набуття права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення (громадяни України, юридичні особи, утворені за законодавством України, територіальні громади та держава). Сукупна площа таких ділянок, яка може бути у власності одного покупця та пов’язаних з ним осіб, визначається у відсотковому вираженні по відношенню до сукупної площі земель сільськогосподарського призначення в межах однієї об’єднаної територіальної громади (не повинна перевищувати 35 відсотків), в межах однієї області або Автономної Республіки Крим (не повинна перевищувати 8 відсотків) та України (не повинна переважати 0,5 відсотків). При цьому переважне право купівлі відповідної земельної ділянки надається орендарю «за умови сплати ним ціни, за якою вона продається, а в разі продажу на аукціоні - якщо його пропозиція є рівною з пропозицією, яка є найбільшою із запропонованих учасниками аукціону» тощо.
Головне управління, проаналізувавши проект у стислий термін, звертає увагу на те, що він у цілому повторює більшість положень основного проекту за реєстр. № 2178 від 25.09.2019 року, а тому зауваження Головного управління щодо останнього є актуальними і до цього проекту. Водночас вважаємо за доцільне зазначити наступне.


Поищу, и отдельно выложу. А пока коммент юристов, что до новых пунктов законопроекта.

Цитата:
1. Відповідно до нової редакції частини 3 статті 130 ЗК України «орендар, який відповідно до закону може мати у власності орендовану земельну ділянку, якщо інше не передбачено законом, має переважне право на придбання її у власність у разі продажу цієї земельної ділянки, за умови, що він сплачує ціну, за якою вона продається, а в разі продажу на аукціоні - якщо його пропозиція є рівною з пропозицією, яка є найбільшою із запропонованих учасниками аукціону». Положення визначає два варіанти купівлі-продажу земельної ділянки особою, яка наділена переважним правом, а саме без проведення аукціону та за результатами проведення аукціону. Однак залишилось не роз’ясненим, в яких випадках який із зазначених варіантів застосовується. Крім того, пропозиція щодо продажу земельної ділянки на аукціоні не узгоджується зі змістом переважного права, згідно з яким особа, яка має це право (орендар, постійний користувач, співвласник тощо), без будь-яких інших умов (проведення аукціону тощо) отримує право викупити земельну ділянку.


Если кратко, то это не о рынке земли. Этот пункт о том, что уже существующий арендатор, единственный кто имеет право на выкуп арендованной земли. Какую цену предложит, за ту и можно будет продать. Нет конкуренции, нет и рынка. А законодатель еще и лазейку для арендаторов оставляет. И это ничто иное как возможность нарисовать схему, а то и просто принудить власника земли согласиться на условия арендатора.


Цитата:
2. Відповідно до нового пункту 6-1 розділу Х «Перехідні положення» ЗК України» «громадяни, яким належить право постійного користування, право довічного успадкованого володіння земельними ділянками державної та комунальної власності, призначеними для ведення селянського (фермерського) господарства, а також орендарі земельних ділянок, які набули право оренди землі шляхом переоформлення права постійного користування щодо зазначених земельних ділянок, мають право на викуп таких земельних ділянок у власність з розстрочкою платежу до 5 років за ціною, яка дорівнює нормативній грошовій оцінці таких земельних ділянок, без проведення земельних торгів». Звертаємо увагу на те, що орендарями земельних ділянок, які набули право оренди земельних ділянок шляхом переоформлення права постійного користування земельних ділянок, можуть бути не лише громадяни, а і юридичні особи. Право постійного користування набувалось на підставі ЗК України від 1990 року, згідно зі статтею 7 якого до таких суб’єктів були віднесені сільськогосподарські підприємства і організації (абз. 3 ч. 5). Тому законодавча ініціатива створює нерівні умови для юридичних осіб, яким земельні ділянки були передані в постійне користування і які не встигли переоформити право оренди на них та тим, хто вже набув право оренди на такі земельні ділянки.


Опять же схема, которая узаконит ранее сложившееся положение в обход моратория на продажу земли. Наши местные латифундисты, владеют землей скупленной за дарма. Теперь они получат возможность легализации "собственности" на землю.

Ну а то, что кто-то не успел вскочить в поезд, лишь несправедливость в среде латифундистов. ЮльВладимировна, возможно по этой причине и "ушла" в жесткую "оппозицию. У не ж латифундистские кандалы.

И опять же, эта новелла не о рынке земли.

Цитата:
3. Відповідно до абзаців 1-3 нової редакції пункту 14 розділу Х «Перехідні положення» ЗК України «до 1 січня 2024 року не допускається набуття юридичними особами, бенефіціарним власником (контролером) яких є іноземці, особи без громадянства, юридичні особи, створені за законодавством іншим, ніж законодавство України, іноземні держави, права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, земельні ділянки, які перебувають у приватній власності і призначені для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, земельні ділянки, виділених в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського господарства, а також земельні частки (паї)». Водночас, відповідно до абзацу 4 цього ж пункту «вимоги цього пункту не розповсюджуються на випадки набуття сільськогосподарськими товаровиробниками у власність земельних ділянок, які використовують такі земельні ділянки на правах оренди, емфітевзису, за умови, якщо: з часу державної реєстрації юридичної особи - набувача права власності пройшло не менше 3 років, право оренди, емфітевзису виникло до набрання чинності цим пунктом». Сьогодні велика кількість сільськогосподарських земель перебувають в оренді великих підприємств з іноземним капіталом, які відповідають зазначеним вимогам. Таким чином, обмеження, встановлені абзацами 1-3, на більшу кількість юридичних осіб не поширюватимуться.


Весь вопрос в том, какой именно иностранный капитал, этой новеллой отсекается.

Повторюсь, этот законопроект не о рынке земли, не об обороте земли. Он исключительно призван легализовать уже сложившееся положение с сельскохозяйственной землей. А значит, ни о каком "землю крестьянам", даже речи быть не может.

Ну а что до количества земли в одни руки, то там столько дырок для схем, что и решето позавидует. И совсем молчу про 200 тыщ га в одни руки. Этот совсем не о фермерстве.

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/11/2019 20:47 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Цитата:
Если кратко, то это не о рынке земли. Этот пункт о том, что уже существующий арендатор, единственный кто имеет право на выкуп арендованной земли. Какую цену предложит, за ту и можно будет продать. Нет конкуренции, нет и рынка. А законодатель еще и лазейку для арендаторов оставляет. И это ничто иное как возможность нарисовать схему, а то и просто принудить власника земли согласиться на условия арендатора.

И где вы это увидели в приведенном вами отрывке ? :-D

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/11/2019 23:35 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Цитата:
Если кратко, то это не о рынке земли. Этот пункт о том, что уже существующий арендатор, единственный кто имеет право на выкуп арендованной земли. Какую цену предложит, за ту и можно будет продать. Нет конкуренции, нет и рынка. А законодатель еще и лазейку для арендаторов оставляет. И это ничто иное как возможность нарисовать схему, а то и просто принудить власника земли согласиться на условия арендатора.

И где вы это увидели в приведенном вами отрывке ? :-D


Ну если ві не видите очевидного, то смісл вам пояснять? Не поймете, как и во все предідущие разі. :(

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 17/11/2019 23:36 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Цитата:
Если кратко, то это не о рынке земли. Этот пункт о том, что уже существующий арендатор, единственный кто имеет право на выкуп арендованной земли. Какую цену предложит, за ту и можно будет продать. Нет конкуренции, нет и рынка. А законодатель еще и лазейку для арендаторов оставляет. И это ничто иное как возможность нарисовать схему, а то и просто принудить власника земли согласиться на условия арендатора.

И где вы это увидели в приведенном вами отрывке ? :-D


Ну если ві не видите очевидного, то смісл вам пояснять? Не поймете, как и во все предідущие разі. :(

Вот я не вижу....У вас все это от бессильной злобы....От этого ,кстати ,язва желудка бывает...

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 18/11/2019 00:52 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Вот я не вижу....У вас все это от бессильной злобы....От этого ,кстати ,язва желудка бывает.


Вы не раз уже говорили, что злорадствуете. У вас должна быть язва, да еще и прободная. Переживаю, сходите к доктору. *YES*

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 18/11/2019 01:08 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Вот я не вижу....У вас все это от бессильной злобы....От этого ,кстати ,язва желудка бывает.


Вы не раз уже говорили, что злорадствуете. У вас должна быть язва, да еще и прободная. Переживаю, сходите к доктору. *YES*

Это не совсем одно и то же...

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 14:25 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Зображення

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 22:35 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Зображення

Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 22:40 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 23:04 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Цитата:
Комітет Ради з правоохоронної діяльності підтримав поправку щодо переведення прокурорських слідчих в ДБР без конкурсу.

Про це повідомив член кадрової комісії ГПУ Олександр Леменов, інформує Цензор.НЕТ.

"Тепер рішення за сесійною залою, яка має проголосувати за законопроект 2116. По-перше, він в дечому удосконалює роботу ДБР (далеко не ідеально, але потрібно), перезавантажує керівництво Бюро (хоч там і "братська могила"), а також – дає можливість продовжити слідство щодо Євромайдану", - написав він.

https://censor.net.ua/ua/n3162161


Два тижні тому, в першому читанні прийняли законопроєкт 2116. Юридичне бюро Ради, вщент розгромило той з/п. Громада теж була дуже не задоволена. Іти на поступки "зелень" не хотіла. Бо ж увесь сенс "удосконалення" втрачався. А вони ж під когось той закон таки виписували... ну так от, що придумали в ГПУ? А пригадали, що можна ж при прокуратурі, на законних підставах завершити справу Небесної сотні та Майдану. Болюча для суспільства тема. І тільки но її підняли, то так і сталося, про скандальний закон майже усі забулися.

Адвокат небесної сотні почала голодування, до неї приєдналися інші громадяни. Генпрокурор слізно каже, що від нього нічого не залежить, що саме рада повинна як скоріше прийняти такий необхідний й важливий закон.

А шо Рада? Ой, так вони зелені слуги лише "за". От тільки почнеться сесія, так прям скоро й одразу проголосують.

Ну а що громада? А громада вимушена мовчати, бо то ж святе... небесна сотня.

Лише цікаво, а скілька грошенят отримає від офісу президента пані голодуючій адвокат?

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Востаннє редагувалось Svetlana в 27/11/2019 23:13, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 23:11 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

Мне не нравится когда тулят фуфло...

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 23:12 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 47427
Звідки: Киев
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

Мне не нравится когда тулят фуфло...


О! - это да, ваши ощущения самые правдивые. :-D

_________________
Сердце вскормлено хлебом фантазий,
и жестокость отныне в крови;
вкус насилья, вражды, безобразий
притягательней пресной любви…


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 27/11/2019 23:14 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 8759
Звідки: г.Мариуполь
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Svetlana написав:
Тихоня написав:
Чтобы было более достоверно надо было написать так..."сделанная одной из западных компаний для одной из партий "... :-D


Вам не понравилось, что опрос "опо-попа" заказала? А что так? :-)

Мне не нравится когда тулят фуфло...


О! - это да, ваши ощущения самые правдивые. :-D

Убедите меня в обратном...Дайте источник.... :-D :-D :-D

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 471 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron