«Главред»

Главредный форум
Сьогодні: 23/11/2017 05:07

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 355 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:27 
Ветеран

З нами з: 28/02/2017 13:20
Повідомлень: 1610
Да замять уже не получится коль по телевизору показали, почему и спрашиваю.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:30 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 5908
Звідки: г.Мариуполь
Вот так мы и работаем...

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:40 
Ветеран

З нами з: 28/02/2017 13:20
Повідомлень: 1610
Помнится вы говорили, что связаны с ремонтом так думаю дай уточню у вас подробности.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 10:08 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 12/11/2010 10:55
Повідомлень: 6854
Тихоня написав:
"черные копатели"....вот есть и "черные ремонтники" ...утверждать не берусь но вполне вероятно что ребятки эти как и мастер их легально не трудоустроены (ну есть такие веселуны которые и на бирже хотят пособие хапануть и тут долю малую соскрести)

А их так в народе и зовут - "халявщики". Это еще ничего, типичный вообщем случай. Вот нанять таджиков, не заплатить им бабки, кокнуть и в бетон залить - то уголовщина совсем иного плана. Где же Хтось со своей знаменитой фразой: "это не они такие - это жизнь такая". :-D По сути несоблюдение регламента и техники безопасности. У нас в Военмехе случай был. Поехала бригада стройотрядовцев-первокурсников на Север. Ну и попали на лесозаготовки. Загрузили там грузовик бревнами, а сами на эти бревна сверху и уселись. Едут с песнями и плясками, и тут машину то и тряхнуло. Все эти бревна на которых эти 12 человек сидели из кузова то и посыпались. Вместе со студентами разумеется. В итоге - одна каша. Тоже бесхозяйственность. А меня давеча автомобиль сбил. Иду я через переход по "зебре". Весь поток транспорта, как ему и положено остановился, а то что там ближе к тротуару - мне не видно. А там по узкой полоске на полной скорости старая "бэха" с подростками за рулем несется - и прямо в меня. Ну я, конечно, прыжок свершил. Эти сначала по тормозам дали, а потом видят - никто не умер - и дальше умчали, от греха подальше. В миллиметре от меня дело было. Даже рубаху растрепали мне, сволочи. Тоже бесхозяйственность ДАИ. Так и живем. Народ у нас не понимает, что если ты на проезжую часть вышел - ты участник движения наравне с автомобилями. Сознание должно переключаться на этот процесс. А то некоторые, переходя дорогу, еще и по мобиле "трещат". Я лично выводы сделал. За последний год это уже третья автокатастрофа с моим участием. Пол года назад из троллэйбуса на полном ходу в сугроб выпал. :-D А эти дураки думали чего: нашвыряем все и побыстрее, кран-то на время даден, - и дело в шляпе. А надо было в заводуправление идти - и в морду плюнуть. Потребовать обеспечения спецтехникой на весь период работ. По зубам нужно в заводуправлении кое-кому битой дать. За "организацию" работ на площадке.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 29/09/2017 00:15 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
Сгорел очередной склад. Народные депутаты побежали на ТВ, поделиться с народом своим возмущением. Бежали на перегонки, спотыкались, падали, другдруга топтали. Ну и понятное дело грозно требовали от президента... разные были требования. И я бы согласилась, таки президент у нас верховный главнокомандующий. Но есть одно маленькое "но"... у нас парламентско-президентская форма устройства государства.

А потому открыла закон о комитетах ВР, и почитала.

Цитата:
Розділ II
ФУНКЦІЇ КОМІТЕТІВ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Стаття 11. Функції комітетів Верховної Ради України

1. Комітети Верховної Ради України здійснюють такі функції:

1) законопроектну;

2) організаційну;

3) контрольну.


Цитата:
Розділ III
ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ КОМІТЕТІВ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Глава 2
Права і обов'язки комітетів Верховної Ради України при здійсненні організаційної функції

Стаття 17. Права комітетів на отримання інформації

1. Комітети мають право на отримання, вивчення, дослідження інформації з питань, що належать до предметів їх відання.

2. Комітети мають право в установленому законом порядку отримувати від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, їх посадових осіб необхідні матеріали і документи для забезпечення діяльності комітетів відповідно до предметів їх відання.

3. Комітети мають право звертатися з питань, віднесених до предметів їх відання, до Голови Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів Верховної Ради України, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності. Звернення від комітетів розглядаються в порядку, передбаченому Законом України "Про статус народного депутата України" для депутатських звернень.

4. Комітети мають право на отримання інформації, що надається Верховній Раді України при розгляді питань, віднесених до її повноважень.


Цитата:
Глава 3
Права і обов'язки комітетів Верховної Ради України при здійсненні контрольної функції

Стаття 24. Аналіз комітетами практики застосування законодавчих актів у діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб з питань, віднесених до предметів їх відання

2. Рекомендації комітетів підлягають обов'язковому розгляду державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами і організаціями. Про результати розгляду та вжиті заходи має бути повідомлено комітетам у встановлений законом строк, якщо відповідними рекомендаціями не встановлено більш пізній строк.


Цитата:
Стаття 28. Участь комітетів у проведенні парламентських слухань у Верховній Раді України

1. Комітети при підготовці і проведенні парламентських слухань у Верховній Раді України:

1) мають право за своїм рішенням ініціювати їх проведення у Верховній Раді України з метою вивчення питань, що становлять суспільний інтерес та потребують законодавчого врегулювання, стану виконання Кабінетом Міністрів України Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України в межах повноважень, визначених Конституцією України та цим Законом;

2) реалізують рішення комітету про їх проведення шляхом внесення народними депутатами України - членами комітету проекту постанови Верховної Ради України, підготовленого з дотриманням вимог Регламенту Верховної Ради України;

3) на виконання постанови Верховної Ради України про проведення парламентських слухань комітети, відповідальні за їх проведення, готують пропозиції щодо списку запрошених осіб, регламенту та черговості виступів учасників парламентських слухань і вносять їх для погодження з Головою Верховної Ради України не пізніше ніж за три дні до проведення парламентських слухань;

4) готують висновки на аналітичні та довідкові матеріали, подані до Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, для розповсюдження серед народних депутатів України зазначених матеріалів не пізніше ніж за п'ять днів до проведення парламентських слухань;

5) готують проекти постанов Верховної Ради України щодо схвалення відповідних рекомендацій за результатами парламентських слухань;

6) організовують стенографування парламентських слухань, а в разі необхідності - видання їх матеріалів.


Цитата:
Стаття 29. Проведення слухань у комітетах

9. Комітети, що проводять слухання, мають право прийняти рішення про їх проведення в закритому режимі, якщо інформація, яка буде використана при проведенні слухань, містить державну чи іншу охоронювану законом таємницю.

10. Комітети, у разі необхідності, запрошують на слухання Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України, міністрів України, керівників державних органів, органів місцевого самоврядування, представників об'єднань громадян, а також окремих громадян.

11. На письмове попереднє запрошення комітету особи, зазначені в частині десятій цієї статті, інші посадові особи зобов'язані прибути на слухання та дати роз'яснення щодо питань, які розглядаються комітетом.

12. Під час проведення слухань кожен член комітету має право ставити запитання доповідачам та одержувати на них відповіді.

13. Слухання не можуть бути припинені, поки всі бажаючі члени комітету не скористаються правом на виступ.


http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/116/95-%D0%B2%D1%80

Как мы видим, и у комитета по национальной безопасности и обороне, и у парламента в целом есть право, и даже обязанность проводить парламентские слушания. И не только проводить, но и вызывать на ковер кого пожелают, имеют право принимать решения, которые должны быть выполнены исполнительной властью

Заходим на сайт "комитета по национальной безопасности и обороне", и что мы видим? За три года работы, комитет провел аж одно слушание. За эти прошедших три года, случилось 4 пожара на военных складах, а комитету пофиг... они море с завидной регулярностью.

Оно конечно легко и просто завидовать Конгрессу США. Мол вот где возможности, вот где демократия. Но думается мне, что наши депутаты и Конгресс бы в помойку преврати бы окажись они в США.

Потому как, рожденный ползать летать не может.

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 21:09 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
Цитата:
На засіданні Комітету, яке відбулося 4 жовтня 2017 року, народні депутати України – члени Комітету розглянули питання щодо надзвичайної події, яка сталася на складах боєприпасів Міністерства оборони України біля населеного пункту Калинівка (Вінницька обл.). Крім того, депутати доповіли про незадовільний стан збереження боєприпасів на інших складах.

Також, заслухали інформацію щодо використання коштів на розосередження озброєння та військової техніки, підвищення рівня захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України після подій на військових складах поблизу населеного пункту Балаклія.

За результатами розгляду більшістю голосів було прийнято ряд рішень.

Звернутися до Президента України – Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України щодо звільнення начальника Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України Муженка В.М.

Звернутися до Президента України з пропозицією проаналізувати інституційну спроможність Генерального штабу ЗСУ виконувати свої обов’язки по забезпеченню захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України.

Звернутися до Міністра оборони України щодо звільнення начальника Військової служби правопорядку Криштуна І.Л.

Кабінету Міністрів України терміново провести нараду щодо забезпечення належне фінансування всієї потреби зберігання та складування боєприпасів, включаючи будівництво складів.

http://komnbo.rada.gov.ua/komnbo/contro ... t_id=44731


Хороших слов нет. Слушаний как таковых не было. Разбирали пожар и взрывы только в Калиновке. Ну как разбирали, пригласили нужного "эксперта", задали ну очень нужные вопросы под нужные ответы. А потом, снять Муженко, и все тут... и ничуточки ж не спалилися. :-D

В итоговом документе, что особо "понравилось"...

Цитата:
Звернутися до Президента України з пропозицією проаналізувати інституційну спроможність Генерального штабу ЗСУ виконувати свої обов’язки по забезпеченню захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України.


Ведь знают, что охраной занимается ВОХР, что система ответственности и подчинения, настолько запутанная, что сам черт ногу сломает. Но політична ж доцільнисть. Как же не воспользоваться моментом. Тем более, как только проголосуют президентский законопроект "о реинтеграции", Нацгвардия в зоне АТО, перейдет в подчинение ГШ. :-)

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 22:23 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
Президентский проект закона "об реинтеграции"...

Проект Закону про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях

И оппозиционный проект закона...

Проект Закону про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 23:12 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
Svetlana написав:


Цитата:
Стаття 8. Для забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях залучаються в установленому порядку сили і засоби (особовий склад та спеціалісти окремих підрозділів, військових частин, зброя, бойова техніка, спеціальні і транспортні засоби, засоби зв’язку та телекомунікацій, інші матеріально-технічні засоби) Збройних Сил України, інших військових формувань (Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони України, Державної спеціальної служби транспорту), Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Правовою підставою для стримування і відсічі збройної агресії Російської Федерації та відновлення територіальної цілісності України є стаття 51 Статуту ООН та національне законодавство України.



Стаття 9. Безпосереднє керівництво силами та засобами Збройних Сил України, інших військових формувань, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, які залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, покладається на Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України.
Працівники правоохоронних органів, військовослужбовці та інші особи, які залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, на час їхнього проведення підпорядковуються начальнику Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України.
Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України здійснює планування, організацію та контроль виконання завдань із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, спрямування, координацію і контроль за діяльністю військово-цивільних чи військових адміністрацій (у разі їх утворення) у Донецькій та Луганській областях з питань національної безпеки і оборони.


Нажаль, в проекті закона, не пояснюється,що воно таке - "Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України". Ким він утворюється, ким керується, хто призначає керівництво?

Цитата:
Стаття 10. В’їзд осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях і виїзд осіб, переміщення товарів з них здійснюється через контрольні пункти в’їзду-виїзду.
Порядок в'їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях та виїзду осіб, переміщення товарів з них, режим уздовж лінії розмежування визначається з урахуванням безпекової ситуації начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України за погодженням із Службою безпеки України та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань тимчасово окупованих територій.
За порушення встановленого порядку в’їзду, переміщення товарів на тимчасово окуповані території України в Донецькій і Луганській областях та виїзду, переміщення товарів з них особи притягуються до відповідальності згідно із законом.


От цікаво, згідно цієї статті, маєм теперь відповідального за можливу контрабанду та торгівлю с ворогом по різним схемам?

Дуже цікаво щодо війскового стану.

Цитата:
2) у Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):

а) перше речення частини другої статті 42 доповнити словами "або Закону України "Про правовий режим воєнного стану";

б) у статті 78:
пункт 3 частини першої викласти в такій редакції:
"3) передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану";
у частині п'ятій слова "відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "відповідної військово-цивільної, військової адміністрації";

в) у статті 79:
в абзаці другому частини другої слова "у випадку, передбаченому Законом України "Про військово-цивільні адміністрації" замінити словами "у випадках, передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану";
у пункті 3-1 частини одинадцятої слова "відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "відповідної військово-цивільної, військової адміністрації";

г) у статті 79-1:
частину другу доповнити абзацом другим такого змісту:
"Повноваження старости можуть бути достроково припинені також у випадку, передбаченому Законом України "Про правовий режим воєнного стану";
у частині сьомій:
- у пункті 5 слова "частиною другою цієї статті" замінити словами "абзацом першим частини другої цієї статті";
- доповнити пунктом 6 такого змісту:
"6) з підстави, зазначеної в абзаці другому частини другої цієї статті, – з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів)";

3) у Законі України "Про Збройні Сили України" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 48, ст. 410 із наступними змінами):

а) абзац третій частини другої статті 3 доповнити словами "начальник якого належить до вищого командування Збройних Сил України";

б) розділ V "Прикінцеві положення" доповнити пунктом 1-1 такого змісту:
"1-1. Органи військового управління, з’єднання, військові частини і підрозділи Збройних Сил України можуть залучатися в мирний час відповідно до закону до здійснення заходів, передбачених Законом України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях". Залучені до здійснення таких заходів з'єднання, військові частини і підрозділи Збройних Сил України мають право застосовувати і використовувати зброю та бойову техніку";

4) у Законі України "Про військово-цивільні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 13, ст. 87 із наступними змінами):

а) у преамбулі слова "проведення антитерористичної операції, що" замінити словами "проведення антитерористичної операції та здійснення відповідно до Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях і";

б) у частині першій статті 1:
абзац перший після слів "у районі проведення антитерористичної операції" доповнити словами "або районі здійснення відповідно до Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях";
абзац другий після слів "у складі Антитерористичного центру при Службі безпеки України" доповнити словами "(у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або у складі Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях)", а слова "в районі проведення антитерористичної операції" замінити словами "на відповідній території";

в) у статті 3:
частину четверту після слів "з Антитерористичним центром при Службі безпеки України" доповнити словами "(у разі утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або з Об’єднаним оперативним штабом Збройних Сил України (у разі утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях)";
частину шосту після слів "керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України" доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – за поданням начальника Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
у частині восьмій слова "керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
у частині дев’ятій:
- у першому реченні слова "а у разі якщо відповідні обласні військово-цивільні адміністрації не утворені – керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України" замінити словами "а якщо відповідні обласні військово-цивільні адміністрації не утворені – керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, районних військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
- друге речення доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
частину одинадцяту після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, районних, обласних військово-цивільних адміністрацій також припиняються згідно із Законом України "Про правовий режим воєнного стану".
У зв'язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п'ятим;
у частині тринадцятій слова "керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації без конкурсного відбору" замінити словами "без конкурсного відбору за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

г) абзац перший частини першої статті 5 після слів "з Антитерористичним центром при Службі безпеки України" доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях за погодженням з начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

д) частину другу статті 6 викласти в такій редакції:
"2. Військово-цивільну адміністрацію населеного пункту (населених пунктів) очолює керівник, який призначається на посаду та звільняється з посади керівником відповідної обласної військово-цивільної адміністрації за погодженням з керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – за погодженням з начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України. Якщо відповідна обласна військово-цивільна адміністрація не утворена, керівник військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) призначається на посаду та звільняється з посади керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

е) частину другу статті 7 викласти в такій редакції:
"2. Цей Закон втрачає чинність у день закінчення особливого періоду, який розпочався з оголошення часткової мобілізації Указом Президента України від 17 березня 2014 року № 303 "Про часткову мобілізацію", затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію";

5) у Законі України "Про правовий режим воєнного стану" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 28, ст. 250 із наступними змінами):

а) у статті 4:
абзац перший частини третьої доповнити словами "або припинення їх повноважень згідно із законом";
перше речення частини четвертої після слів "у встановлені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" строки" доповнити словами "або припинення їх повноважень згідно із законом";
доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"9. У зв'язку з утворенням військових адміністрацій населених пунктів повноваження військово-цивільних адміністрацій цих населених пунктів припиняються з дня початку здійснення відповідною військовою адміністрацією своїх повноважень, який визначається начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем Збройних Сил України.
У разі утворення районних, обласних військових адміністрацій у день набрання чинності актом Президента України про їх утворення припиняються повноваження відповідних районних, обласних військово-цивільних адміністрацій";

б) у частині першій статті 12 слова "або окремих її місцевостях" виключити;

в) статтю 28 доповнити частиною четвертою такого змісту:
"4. У разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв'язку з російською збройною агресією в Донецькій та Луганській областях:
1) у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження:
обласної ради, її виконавчого апарату, посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах, – у разі утворення відповідної обласної військової адміністрації;
районної ради, її виконавчого апарату, посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах, – у разі утворення відповідної районної військової адміністрації;
сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост – у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів);
2) районні, обласні військові адміністрації здійснюють на відповідній території, поряд із повноваженнями місцевих державних адміністрацій, повноваження із запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також здійснюють повноваження, передбачені пунктами 1 – 10 частини третьої статті 15 цього Закону;
3) військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження до дня першого засідання першої сесії відповідної ради, обраної після скасування воєнного стану;
4) спрямування, координацію та контроль за діяльністю обласних військових адміністрацій з питань забезпечення оборони, громадського порядку і безпеки, здійснення заходів правового режиму воєнного стану здійснює Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України при загальному керівництві Генерального штабу Збройних Сил України, а з інших питань – Кабінет Міністрів України у межах своїх повноважень; спрямування, координацію та контроль за діяльністю районних військових адміністрацій з питань забезпечення оборони, громадського порядку і безпеки, здійснення заходів правового режиму воєнного стану здійснюють обласні військові адміністрації, а з інших питань – Кабінет Міністрів України, обласні державні адміністрації у межах своїх повноважень;
5) Генеральний штаб Збройних Сил України здійснює повноваження, передбачені пунктами 1, 3 і 4 статті 14 цього Закону, а також з організації підготовки та здійснення загального керівництва Збройними Силами України, з’єднаннями, частинами та органами інших військових формувань і правоохоронних органів під час виконання ними заходів правового режиму воєнного стану;
6) Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України здійснює безпосереднє керівництво силами і засобами Збройних Сил України, інших військових формувань, які залучаються до здійснення безпосередньо в Донецькій та Луганській областях заходів із забезпечення національної безпеки і оборони та правового режиму воєнного стану".

5. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти та забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 05/10/2017 16:19 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
Svetlana написав:


Важливе доопрацювання

Цитата:
1. Внести зміну до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 45, ст. 2043), виклавши статтю 1 в такій редакції:
"Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей", запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей)".

2. Встановити, що відповідно до статті 10 Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей набирає чинності виключно після виконання всіх умов, викладених у статті 10 названого Закону, зокрема у частині, що стосується виведення усіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України.

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 20/10/2017 01:40 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 39029
Звідки: Киев
17 октября 2017 запомнится только одним - началом того, что можно именовать - "слили протестные настроения перенаправив в их в весьма условную и размытую гражданскую позицию".

Вопросы отмены неприкосновенности и нового избирательного закона, оказались лишь способом получить искомое различными политическими силами.

Саакашвили, вопрос коррупции, конкретной коррупции в формировании тарифов на ком.услуги, размыл до уровня "коррупция есть и с ней стоит бороться". Где та коррупция, в чем конкретно выражается, теперь неважно. Теперь она свелась к обычному трепу поговорить за жизнь.

Еврооптимисты, как обычно, постарались отмыть уже полученную денежку, ну да под новые проекты получить еще пару грантов.

Наливайчекно и Гриценко, попиарили себя любимых, и в который раз незаметно слились.

ЮВТ и ее "родина", тоже стараются не сильно светиться. Особенно поняв каков их настоящий рейтинг с оглядной на на реальную недомассовость на площади Конституции. .

Ну а что до распиаренных требований к власти, закончилось как и предполагалось - ничем.

Вчера было проголосовано два законопроекта о снятии неприкосновенноси. З/П 1776 который уже прошел КС и вполне мог быть проголосован сегодня(при условии искреннего желания снять неприкосновенность), был признан "устаревшим", и остался в подвешенном состоянии. Его даже снять с повестки не смогли. Голосов не хватило.

Что до проголосованных в первом чтении законопроектов, то скорее всего их судьба будет такой же как и у предыдущих четырех. В том смысле, что валяются в корзине для мусора. Нужен был повод пошуметь, то пошуменили, а дальше... ну посмотрим как "повстанцы" капитализируют шум и гам у стен ВР.

Так же были проголосованы еще парочку, а точнее три законопроекта о выборах на пропорциональной основе по открытым спискам. Каждый з/п имеет свои узкопартийные интересы, особенно у тимошенковской "родины" интересные предложения. В частности провести выборы по округам по открытым спискам. А после уже партия сама сформирует список депутатов как посчитает для себя нужным. Такое вот понимание партийной ротации и обновления в партии "Юля + Родина". При этом 10 первых мест, без всяких выборов, закрепляются за "уважаемыми" людьми... надо полагать исключительно преданными ЮВТ.

Да, каждый проект закона о выборах, не набрал нужного количества голосов, и был отправлен в корзину. Петру Алексеевичу, должно было стать стыдно, что парламент не проголосовал, и потому протестующие отправились к зданию АП на Банковой, его пожурить. Ну и правда чем бы не занимались, лишь бы не скучали.... а то вдруг разбегутся.

_________________
Пока умные полны сомнений, дураки полны решимости..


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 355 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2015 Українська підтримка phpBB