«Главред»

Главредный форум
Сьогодні: 13/12/2018 00:46

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 383 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:27 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 28/02/2017 13:20
Повідомлень: 5617
Да замять уже не получится коль по телевизору показали, почему и спрашиваю.

_________________
Зображення
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:30 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 08/03/2008 02:31
Повідомлень: 7308
Звідки: г.Мариуполь
Вот так мы и работаем...

_________________
"С нами Бог, разумейте языцы, и покоряйтеся: ибо с нами Бог."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 07:40 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 28/02/2017 13:20
Повідомлень: 5617
Помнится вы говорили, что связаны с ремонтом так думаю дай уточню у вас подробности.

_________________
Зображення
Зображення


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/07/2017 10:08 
Старейшина

З нами з: 12/11/2010 10:55
Повідомлень: 9240
Тихоня написав:
"черные копатели"....вот есть и "черные ремонтники" ...утверждать не берусь но вполне вероятно что ребятки эти как и мастер их легально не трудоустроены (ну есть такие веселуны которые и на бирже хотят пособие хапануть и тут долю малую соскрести)

А их так в народе и зовут - "халявщики". Это еще ничего, типичный вообщем случай. Вот нанять таджиков, не заплатить им бабки, кокнуть и в бетон залить - то уголовщина совсем иного плана. Где же Хтось со своей знаменитой фразой: "это не они такие - это жизнь такая". :-D По сути несоблюдение регламента и техники безопасности. У нас в Военмехе случай был. Поехала бригада стройотрядовцев-первокурсников на Север. Ну и попали на лесозаготовки. Загрузили там грузовик бревнами, а сами на эти бревна сверху и уселись. Едут с песнями и плясками, и тут машину то и тряхнуло. Все эти бревна на которых эти 12 человек сидели из кузова то и посыпались. Вместе со студентами разумеется. В итоге - одна каша. Тоже бесхозяйственность. А меня давеча автомобиль сбил. Иду я через переход по "зебре". Весь поток транспорта, как ему и положено остановился, а то что там ближе к тротуару - мне не видно. А там по узкой полоске на полной скорости старая "бэха" с подростками за рулем несется - и прямо в меня. Ну я, конечно, прыжок свершил. Эти сначала по тормозам дали, а потом видят - никто не умер - и дальше умчали, от греха подальше. В миллиметре от меня дело было. Даже рубаху растрепали мне, сволочи. Тоже бесхозяйственность ДАИ. Так и живем. Народ у нас не понимает, что если ты на проезжую часть вышел - ты участник движения наравне с автомобилями. Сознание должно переключаться на этот процесс. А то некоторые, переходя дорогу, еще и по мобиле "трещат". Я лично выводы сделал. За последний год это уже третья автокатастрофа с моим участием. Пол года назад из троллэйбуса на полном ходу в сугроб выпал. :-D А эти дураки думали чего: нашвыряем все и побыстрее, кран-то на время даден, - и дело в шляпе. А надо было в заводуправление идти - и в морду плюнуть. Потребовать обеспечения спецтехникой на весь период работ. По зубам нужно в заводуправлении кое-кому битой дать. За "организацию" работ на площадке.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 29/09/2017 00:15 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Сгорел очередной склад. Народные депутаты побежали на ТВ, поделиться с народом своим возмущением. Бежали на перегонки, спотыкались, падали, другдруга топтали. Ну и понятное дело грозно требовали от президента... разные были требования. И я бы согласилась, таки президент у нас верховный главнокомандующий. Но есть одно маленькое "но"... у нас парламентско-президентская форма устройства государства.

А потому открыла закон о комитетах ВР, и почитала.

Цитата:
Розділ II
ФУНКЦІЇ КОМІТЕТІВ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Стаття 11. Функції комітетів Верховної Ради України

1. Комітети Верховної Ради України здійснюють такі функції:

1) законопроектну;

2) організаційну;

3) контрольну.


Цитата:
Розділ III
ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ КОМІТЕТІВ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Глава 2
Права і обов'язки комітетів Верховної Ради України при здійсненні організаційної функції

Стаття 17. Права комітетів на отримання інформації

1. Комітети мають право на отримання, вивчення, дослідження інформації з питань, що належать до предметів їх відання.

2. Комітети мають право в установленому законом порядку отримувати від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, їх посадових осіб необхідні матеріали і документи для забезпечення діяльності комітетів відповідно до предметів їх відання.

3. Комітети мають право звертатися з питань, віднесених до предметів їх відання, до Голови Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів Верховної Ради України, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності. Звернення від комітетів розглядаються в порядку, передбаченому Законом України "Про статус народного депутата України" для депутатських звернень.

4. Комітети мають право на отримання інформації, що надається Верховній Раді України при розгляді питань, віднесених до її повноважень.


Цитата:
Глава 3
Права і обов'язки комітетів Верховної Ради України при здійсненні контрольної функції

Стаття 24. Аналіз комітетами практики застосування законодавчих актів у діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб з питань, віднесених до предметів їх відання

2. Рекомендації комітетів підлягають обов'язковому розгляду державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами і організаціями. Про результати розгляду та вжиті заходи має бути повідомлено комітетам у встановлений законом строк, якщо відповідними рекомендаціями не встановлено більш пізній строк.


Цитата:
Стаття 28. Участь комітетів у проведенні парламентських слухань у Верховній Раді України

1. Комітети при підготовці і проведенні парламентських слухань у Верховній Раді України:

1) мають право за своїм рішенням ініціювати їх проведення у Верховній Раді України з метою вивчення питань, що становлять суспільний інтерес та потребують законодавчого врегулювання, стану виконання Кабінетом Міністрів України Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України в межах повноважень, визначених Конституцією України та цим Законом;

2) реалізують рішення комітету про їх проведення шляхом внесення народними депутатами України - членами комітету проекту постанови Верховної Ради України, підготовленого з дотриманням вимог Регламенту Верховної Ради України;

3) на виконання постанови Верховної Ради України про проведення парламентських слухань комітети, відповідальні за їх проведення, готують пропозиції щодо списку запрошених осіб, регламенту та черговості виступів учасників парламентських слухань і вносять їх для погодження з Головою Верховної Ради України не пізніше ніж за три дні до проведення парламентських слухань;

4) готують висновки на аналітичні та довідкові матеріали, подані до Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, для розповсюдження серед народних депутатів України зазначених матеріалів не пізніше ніж за п'ять днів до проведення парламентських слухань;

5) готують проекти постанов Верховної Ради України щодо схвалення відповідних рекомендацій за результатами парламентських слухань;

6) організовують стенографування парламентських слухань, а в разі необхідності - видання їх матеріалів.


Цитата:
Стаття 29. Проведення слухань у комітетах

9. Комітети, що проводять слухання, мають право прийняти рішення про їх проведення в закритому режимі, якщо інформація, яка буде використана при проведенні слухань, містить державну чи іншу охоронювану законом таємницю.

10. Комітети, у разі необхідності, запрошують на слухання Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України, міністрів України, керівників державних органів, органів місцевого самоврядування, представників об'єднань громадян, а також окремих громадян.

11. На письмове попереднє запрошення комітету особи, зазначені в частині десятій цієї статті, інші посадові особи зобов'язані прибути на слухання та дати роз'яснення щодо питань, які розглядаються комітетом.

12. Під час проведення слухань кожен член комітету має право ставити запитання доповідачам та одержувати на них відповіді.

13. Слухання не можуть бути припинені, поки всі бажаючі члени комітету не скористаються правом на виступ.


http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/116/95-%D0%B2%D1%80

Как мы видим, и у комитета по национальной безопасности и обороне, и у парламента в целом есть право, и даже обязанность проводить парламентские слушания. И не только проводить, но и вызывать на ковер кого пожелают, имеют право принимать решения, которые должны быть выполнены исполнительной властью

Заходим на сайт "комитета по национальной безопасности и обороне", и что мы видим? За три года работы, комитет провел аж одно слушание. За эти прошедших три года, случилось 4 пожара на военных складах, а комитету пофиг... они море с завидной регулярностью.

Оно конечно легко и просто завидовать Конгрессу США. Мол вот где возможности, вот где демократия. Но думается мне, что наши депутаты и Конгресс бы в помойку преврати бы окажись они в США.

Потому как, рожденный ползать летать не может.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 21:09 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Цитата:
На засіданні Комітету, яке відбулося 4 жовтня 2017 року, народні депутати України – члени Комітету розглянули питання щодо надзвичайної події, яка сталася на складах боєприпасів Міністерства оборони України біля населеного пункту Калинівка (Вінницька обл.). Крім того, депутати доповіли про незадовільний стан збереження боєприпасів на інших складах.

Також, заслухали інформацію щодо використання коштів на розосередження озброєння та військової техніки, підвищення рівня захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України після подій на військових складах поблизу населеного пункту Балаклія.

За результатами розгляду більшістю голосів було прийнято ряд рішень.

Звернутися до Президента України – Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України щодо звільнення начальника Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України Муженка В.М.

Звернутися до Президента України з пропозицією проаналізувати інституційну спроможність Генерального штабу ЗСУ виконувати свої обов’язки по забезпеченню захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України.

Звернутися до Міністра оборони України щодо звільнення начальника Військової служби правопорядку Криштуна І.Л.

Кабінету Міністрів України терміново провести нараду щодо забезпечення належне фінансування всієї потреби зберігання та складування боєприпасів, включаючи будівництво складів.

http://komnbo.rada.gov.ua/komnbo/contro ... t_id=44731


Хороших слов нет. Слушаний как таковых не было. Разбирали пожар и взрывы только в Калиновке. Ну как разбирали, пригласили нужного "эксперта", задали ну очень нужные вопросы под нужные ответы. А потом, снять Муженко, и все тут... и ничуточки ж не спалилися. :-D

В итоговом документе, что особо "понравилось"...

Цитата:
Звернутися до Президента України з пропозицією проаналізувати інституційну спроможність Генерального штабу ЗСУ виконувати свої обов’язки по забезпеченню захищеності небезпечних об’єктів зберігання боєзапасу Збройних Сил України.


Ведь знают, что охраной занимается ВОХР, что система ответственности и подчинения, настолько запутанная, что сам черт ногу сломает. Но політична ж доцільнисть. Как же не воспользоваться моментом. Тем более, как только проголосуют президентский законопроект "о реинтеграции", Нацгвардия в зоне АТО, перейдет в подчинение ГШ. :-)

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 22:23 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Президентский проект закона "об реинтеграции"...

Проект Закону про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях

И оппозиционный проект закона...

Проект Закону про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 04/10/2017 23:12 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Svetlana написав:


Цитата:
Стаття 8. Для забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях залучаються в установленому порядку сили і засоби (особовий склад та спеціалісти окремих підрозділів, військових частин, зброя, бойова техніка, спеціальні і транспортні засоби, засоби зв’язку та телекомунікацій, інші матеріально-технічні засоби) Збройних Сил України, інших військових формувань (Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони України, Державної спеціальної служби транспорту), Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Правовою підставою для стримування і відсічі збройної агресії Російської Федерації та відновлення територіальної цілісності України є стаття 51 Статуту ООН та національне законодавство України.



Стаття 9. Безпосереднє керівництво силами та засобами Збройних Сил України, інших військових формувань, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, які залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, покладається на Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України.
Працівники правоохоронних органів, військовослужбовці та інші особи, які залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, на час їхнього проведення підпорядковуються начальнику Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України.
Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України здійснює планування, організацію та контроль виконання завдань із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях, спрямування, координацію і контроль за діяльністю військово-цивільних чи військових адміністрацій (у разі їх утворення) у Донецькій та Луганській областях з питань національної безпеки і оборони.


Нажаль, в проекті закона, не пояснюється,що воно таке - "Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України". Ким він утворюється, ким керується, хто призначає керівництво?

Цитата:
Стаття 10. В’їзд осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях і виїзд осіб, переміщення товарів з них здійснюється через контрольні пункти в’їзду-виїзду.
Порядок в'їзду осіб, переміщення товарів на тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях та виїзду осіб, переміщення товарів з них, режим уздовж лінії розмежування визначається з урахуванням безпекової ситуації начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України за погодженням із Службою безпеки України та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань тимчасово окупованих територій.
За порушення встановленого порядку в’їзду, переміщення товарів на тимчасово окуповані території України в Донецькій і Луганській областях та виїзду, переміщення товарів з них особи притягуються до відповідальності згідно із законом.


От цікаво, згідно цієї статті, маєм теперь відповідального за можливу контрабанду та торгівлю с ворогом по різним схемам?

Дуже цікаво щодо війскового стану.

Цитата:
2) у Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):

а) перше речення частини другої статті 42 доповнити словами "або Закону України "Про правовий режим воєнного стану";

б) у статті 78:
пункт 3 частини першої викласти в такій редакції:
"3) передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану";
у частині п'ятій слова "відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "відповідної військово-цивільної, військової адміністрації";

в) у статті 79:
в абзаці другому частини другої слова "у випадку, передбаченому Законом України "Про військово-цивільні адміністрації" замінити словами "у випадках, передбачених законами України "Про військово-цивільні адміністрації", "Про правовий режим воєнного стану";
у пункті 3-1 частини одинадцятої слова "відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "відповідної військово-цивільної, військової адміністрації";

г) у статті 79-1:
частину другу доповнити абзацом другим такого змісту:
"Повноваження старости можуть бути достроково припинені також у випадку, передбаченому Законом України "Про правовий режим воєнного стану";
у частині сьомій:
- у пункті 5 слова "частиною другою цієї статті" замінити словами "абзацом першим частини другої цієї статті";
- доповнити пунктом 6 такого змісту:
"6) з підстави, зазначеної в абзаці другому частини другої цієї статті, – з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів)";

3) у Законі України "Про Збройні Сили України" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 48, ст. 410 із наступними змінами):

а) абзац третій частини другої статті 3 доповнити словами "начальник якого належить до вищого командування Збройних Сил України";

б) розділ V "Прикінцеві положення" доповнити пунктом 1-1 такого змісту:
"1-1. Органи військового управління, з’єднання, військові частини і підрозділи Збройних Сил України можуть залучатися в мирний час відповідно до закону до здійснення заходів, передбачених Законом України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях". Залучені до здійснення таких заходів з'єднання, військові частини і підрозділи Збройних Сил України мають право застосовувати і використовувати зброю та бойову техніку";

4) у Законі України "Про військово-цивільні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 13, ст. 87 із наступними змінами):

а) у преамбулі слова "проведення антитерористичної операції, що" замінити словами "проведення антитерористичної операції та здійснення відповідно до Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях і";

б) у частині першій статті 1:
абзац перший після слів "у районі проведення антитерористичної операції" доповнити словами "або районі здійснення відповідно до Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях";
абзац другий після слів "у складі Антитерористичного центру при Службі безпеки України" доповнити словами "(у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або у складі Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях)", а слова "в районі проведення антитерористичної операції" замінити словами "на відповідній території";

в) у статті 3:
частину четверту після слів "з Антитерористичним центром при Службі безпеки України" доповнити словами "(у разі утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або з Об’єднаним оперативним штабом Збройних Сил України (у разі утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях)";
частину шосту після слів "керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України" доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – за поданням начальника Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
у частині восьмій слова "керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації" замінити словами "за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
у частині дев’ятій:
- у першому реченні слова "а у разі якщо відповідні обласні військово-цивільні адміністрації не утворені – керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України" замінити словами "а якщо відповідні обласні військово-цивільні адміністрації не утворені – керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, районних військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
- друге речення доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальник Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";
частину одинадцяту після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, районних, обласних військово-цивільних адміністрацій також припиняються згідно із Законом України "Про правовий режим воєнного стану".
У зв'язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п'ятим;
у частині тринадцятій слова "керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації без конкурсного відбору" замінити словами "без конкурсного відбору за поданням керівника відповідної військово-цивільної адміністрації керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

г) абзац перший частини першої статті 5 після слів "з Антитерористичним центром при Службі безпеки України" доповнити словами "а у разі утворення військово-цивільних адміністрацій для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях за погодженням з начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

д) частину другу статті 6 викласти в такій редакції:
"2. Військово-цивільну адміністрацію населеного пункту (населених пунктів) очолює керівник, який призначається на посаду та звільняється з посади керівником відповідної обласної військово-цивільної адміністрації за погодженням з керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – за погодженням з начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України. Якщо відповідна обласна військово-цивільна адміністрація не утворена, керівник військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) призначається на посаду та звільняється з посади керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України, а у разі утворення військово-цивільної адміністрації населеного пункту (населених пунктів) для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії в Донецькій та Луганській областях – начальником Об’єднаного оперативного штабу Збройних Сил України";

е) частину другу статті 7 викласти в такій редакції:
"2. Цей Закон втрачає чинність у день закінчення особливого періоду, який розпочався з оголошення часткової мобілізації Указом Президента України від 17 березня 2014 року № 303 "Про часткову мобілізацію", затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про часткову мобілізацію";

5) у Законі України "Про правовий режим воєнного стану" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 28, ст. 250 із наступними змінами):

а) у статті 4:
абзац перший частини третьої доповнити словами "або припинення їх повноважень згідно із законом";
перше речення частини четвертої після слів "у встановлені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" строки" доповнити словами "або припинення їх повноважень згідно із законом";
доповнити частиною дев'ятою такого змісту:
"9. У зв'язку з утворенням військових адміністрацій населених пунктів повноваження військово-цивільних адміністрацій цих населених пунктів припиняються з дня початку здійснення відповідною військовою адміністрацією своїх повноважень, який визначається начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем Збройних Сил України.
У разі утворення районних, обласних військових адміністрацій у день набрання чинності актом Президента України про їх утворення припиняються повноваження відповідних районних, обласних військово-цивільних адміністрацій";

б) у частині першій статті 12 слова "або окремих її місцевостях" виключити;

в) статтю 28 доповнити частиною четвертою такого змісту:
"4. У разі введення воєнного стану в окремих місцевостях у зв'язку з російською збройною агресією в Донецькій та Луганській областях:
1) у день набрання чинності актом Президента України про утворення військової адміністрації припиняються згідно із цим Законом повноваження:
обласної ради, її виконавчого апарату, посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах, – у разі утворення відповідної обласної військової адміністрації;
районної ради, її виконавчого апарату, посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах, – у разі утворення відповідної районної військової адміністрації;
сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, їх виконавчих органів, сільських, селищних, міських голів, інших посадових та службових осіб місцевого самоврядування, які працюють у цих органах місцевого самоврядування, старост – у разі утворення військової адміністрації відповідного населеного пункту (населених пунктів);
2) районні, обласні військові адміністрації здійснюють на відповідній території, поряд із повноваженнями місцевих державних адміністрацій, повноваження із запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також здійснюють повноваження, передбачені пунктами 1 – 10 частини третьої статті 15 цього Закону;
3) військові адміністрації населених пунктів, районні, обласні військові адміністрації здійснюють свої повноваження до дня першого засідання першої сесії відповідної ради, обраної після скасування воєнного стану;
4) спрямування, координацію та контроль за діяльністю обласних військових адміністрацій з питань забезпечення оборони, громадського порядку і безпеки, здійснення заходів правового режиму воєнного стану здійснює Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України при загальному керівництві Генерального штабу Збройних Сил України, а з інших питань – Кабінет Міністрів України у межах своїх повноважень; спрямування, координацію та контроль за діяльністю районних військових адміністрацій з питань забезпечення оборони, громадського порядку і безпеки, здійснення заходів правового режиму воєнного стану здійснюють обласні військові адміністрації, а з інших питань – Кабінет Міністрів України, обласні державні адміністрації у межах своїх повноважень;
5) Генеральний штаб Збройних Сил України здійснює повноваження, передбачені пунктами 1, 3 і 4 статті 14 цього Закону, а також з організації підготовки та здійснення загального керівництва Збройними Силами України, з’єднаннями, частинами та органами інших військових формувань і правоохоронних органів під час виконання ними заходів правового режиму воєнного стану;
6) Об’єднаний оперативний штаб Збройних Сил України здійснює безпосереднє керівництво силами і засобами Збройних Сил України, інших військових формувань, які залучаються до здійснення безпосередньо в Донецькій та Луганській областях заходів із забезпечення національної безпеки і оборони та правового режиму воєнного стану".

5. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти та забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 05/10/2017 16:19 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Svetlana написав:


Важливе доопрацювання

Цитата:
1. Внести зміну до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 45, ст. 2043), виклавши статтю 1 в такій редакції:
"Стаття 1. Згідно з цим Законом тимчасово, на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей", запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей, до яких належать райони, міста, селища, села, що визначаються рішенням Верховної Ради України (далі – окремі райони Донецької та Луганської областей)".

2. Встановити, що відповідно до статті 10 Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей набирає чинності виключно після виконання всіх умов, викладених у статті 10 названого Закону, зокрема у частині, що стосується виведення усіх незаконних збройних формувань, їх військової техніки, а також бойовиків та найманців з території України.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 20/10/2017 01:40 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
17 октября 2017 запомнится только одним - началом того, что можно именовать - "слили протестные настроения перенаправив в их в весьма условную и размытую гражданскую позицию".

Вопросы отмены неприкосновенности и нового избирательного закона, оказались лишь способом получить искомое различными политическими силами.

Саакашвили, вопрос коррупции, конкретной коррупции в формировании тарифов на ком.услуги, размыл до уровня "коррупция есть и с ней стоит бороться". Где та коррупция, в чем конкретно выражается, теперь неважно. Теперь она свелась к обычному трепу поговорить за жизнь.

Еврооптимисты, как обычно, постарались отмыть уже полученную денежку, ну да под новые проекты получить еще пару грантов.

Наливайчекно и Гриценко, попиарили себя любимых, и в который раз незаметно слились.

ЮВТ и ее "родина", тоже стараются не сильно светиться. Особенно поняв каков их настоящий рейтинг с оглядной на на реальную недомассовость на площади Конституции. .

Ну а что до распиаренных требований к власти, закончилось как и предполагалось - ничем.

Вчера было проголосовано два законопроекта о снятии неприкосновенноси. З/П 1776 который уже прошел КС и вполне мог быть проголосован сегодня(при условии искреннего желания снять неприкосновенность), был признан "устаревшим", и остался в подвешенном состоянии. Его даже снять с повестки не смогли. Голосов не хватило.

Что до проголосованных в первом чтении законопроектов, то скорее всего их судьба будет такой же как и у предыдущих четырех. В том смысле, что валяются в корзине для мусора. Нужен был повод пошуметь, то пошуменили, а дальше... ну посмотрим как "повстанцы" капитализируют шум и гам у стен ВР.

Так же были проголосованы еще парочку, а точнее три законопроекта о выборах на пропорциональной основе по открытым спискам. Каждый з/п имеет свои узкопартийные интересы, особенно у тимошенковской "родины" интересные предложения. В частности провести выборы по округам по открытым спискам. А после уже партия сама сформирует список депутатов как посчитает для себя нужным. Такое вот понимание партийной ротации и обновления в партии "Юля + Родина". При этом 10 первых мест, без всяких выборов, закрепляются за "уважаемыми" людьми... надо полагать исключительно преданными ЮВТ.

Да, каждый проект закона о выборах, не набрал нужного количества голосов, и был отправлен в корзину. Петру Алексеевичу, должно было стать стыдно, что парламент не проголосовал, и потому протестующие отправились к зданию АП на Банковой, его пожурить. Ну и правда чем бы не занимались, лишь бы не скучали.... а то вдруг разбегутся.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 16/01/2018 15:24 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Проект Закону про захист української державності від проявів колабораціонізму

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=63192

Цитата:
Стаття 10. Форми колабораціонізму в розумінні цього Закону
1. Колабораціонізм, в розумінні цього Закону, включає дії окремих осіб, які направлені на співробітництво, сприяння та надання допомоги ворогу при здійсненні агресивних дій, розгортанні збройного конфлікту проти України, що передбачає:
1) забезпечення участі регулярних військ, радників, інструкторів і найманців у бойових діях на території України;
2) проведення розвідувально-підривної і диверсійної діяльності;
3) реалізацію дій, спрямованих на розпалювання міжетнічної, міжконфесійної, соціальної ворожнечі і ненависті, сепаратизму і тероризму;
4) створення і всебічну підтримку органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування;
5) окупацію та анексію територій України;
6) нарощування військових угруповань біля кордонів України та на тимчасово окупованій території України, зокрема, розміщення тактичної ядерної зброї;
7) утворення екстремістських злочинних озброєних угруповань, діяльність яких спрямована на дестабілізацію внутрішньої соціально-політичної ситуації в Україні, порушення функціонування органів державної влади, органів місцевого самоврядування та блокування важливих об'єктів промисловості й інфраструктури;
8) блокування зусиль України щодо протидії монополізації стратегічних галузей національної економіки іноземним капіталом, щодо позбавлення залежності від монопольних постачань критичної сировини, насамперед енергетичних ресурсів;
9) торговельно-економічну війну, вчинення дій, направлених на виснаження української економіки і підриву суспільно-політичної стабільності з метою знищення держави Україна;
10) здійснення інформаційно-психологічної війни, приниження української мови і культури, публічна наруга над Державним Прапором України, Державним Гербом України або Державним Гімном України, фальшування української історії, формування засобами масової комунікації альтернативної до дійсності викривленої інформаційної картини світу.
2. Дії окремих осіб, які співпрацюють з ворогом, сприяють або надають ворогу допомогу під час здійснення агресивних дій, при розгортанні збройного конфлікту проти України та щодо яких застосовуються обмеження, визначені в цьому Законі, та розкривається інформація, можуть бути виражені, але не виключно, в наступному:
1) організація масових заходів політичного характеру (мітинги, демонстрації, пікетування, страйки), в рамках співробітництва з ворогом, з метою сприяння та надання йому допомоги у здійсненні агресивних дій, розгортанні збройного конфлікту проти України, підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування, а також, активна участь у таких заходах з метою підтримки;
2) неодноразове розміщення для загального перегляду у соціально орієнтованому ресурсі мережі Інтернет закликів до підтримки дій ворога у здійсненні ним агресивних дій, розгортанні збройного конфлікту проти України; закликів до підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування, а також розповсюдження такої інформації в мережі Інтернет з метою забезпечення зазначеної підтримки;
3) працевлаштування на політичні та адміністративні посади в органах, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування, якщо такі посади пов’язані з управлінням, прийняттям рішень відповідного органу та / або участю в процесі розробки і ухвалення таких рішень;
4) участь у військових діях, збройному конфлікті на боці ворога, зокрема для забезпечення підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування;
5) проведення заходів щодо пошуку та вербування інших осіб з метою забезпечення здійснення агресивних дій, розгортання збройного конфлікту, зокрема для підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування;
6) передача матеріальних та нематеріальних ресурсів регулярним військам ворога, радникам, інструкторам і найманцям, що направлені ворогом, а також незаконним формуванням, підпорядкованим органам, самопроголошеним чи створеним ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування;
7) заклики, проведення агітації серед вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів, стажистів, клінічних ординаторів, аспірантів, докторантів та інших осіб незалежно від форм їх навчання і типів навчальних закладів з метою забезпечення підтримки агресивних дій ворога, розгортання збройного конфлікту проти України;
8) здійснення публічних закликів до підтримки дій ворога у здійсненні ним збройної агресії або збройного конфлікту проти України, закликів до підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування, з використанням засобів масової інформації;
9) організація та участь у проведенні інформаційних компаній, направлених на забезпечення підтримки ворога при здійсненні ним збройної агресії або збройного конфлікту проти України; підтримки органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування.
3. Обмеження, визначені в цьому Законі, не можуть бути застосовані до щодо осіб, які співпрацювали з ворогом, сприяли йому та надавали допомогу при здійсненні ворогом збройної агресії або збройного конфлікту проти України:
1) за наслідком застосування фізичного примусу до особи або членів її родини, що підтверджується належними доказами;
2) у зв’язку з погрозою вбивством або застосуванням насильства, якщо були реальні підстави побоюватися здійснення таких погроз та при наявності належних доказів;
3) з метою усунення загрожуючої небезпеки, якщо вона в даній обстановці не могла бути усунена іншими засобами і якщо заподіяна шкода є рівнозначною або менш значною, ніж шкода відвернена (крайня необхідність), що підтверджено належними доказами.



Цитата:
Стаття 11. Основні засади проведення перевірки щодо колабораціонізму
1. З метою недопущення осіб, які своїми рішеннями, діями чи бездіяльністю здійснювали заходи (та/або сприяли їх здійсненню), спрямовані на нанесення шкоди суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України, до зайняття посад, визначених в цьому Законі, а також оприлюднення інформації щодо діяльності таких осіб, Комісією проводиться перевірка щодо наявності фактів колабораціонізму та затверджуються висновки за результатами перевірки.
2. Перевірку щодо колабораціонізму може бути проведено за ініціативою особи, яку має бути перевірено, за рішенням Комісії, за результатом звернення третіх осіб та у випадках, що визначені цим Законом як обов’язкові.
3. В обов’язкових випадках перевірка щодо колабораціонізму має бути проведена:
1) перед призначенням особи на посаду державної служби або служби в органах місцевого самоврядування;
2) перед ухваленням рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України про підтвердження або непідтвердження здатності судді (кандидата на посаду судді) здійснювати правосуддя у відповідному суді;
3) після реєстрації особи для участі у виборах до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
4) перед призначенням особою рядового і начальницького складу правоохоронних органів та працівником інших органів, яким присвоюються спеціальні звання, військовослужбовцем Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до закону;
5) після вступу особи на іншу посаду, пов’язану з виконанням функцій держави чи місцевого самоврядування;
6) перед затвердженням складу комісій, робочих груп, інших органів, що утворюються при органах державної влади чи місцевого самоуправління;
7) при призначенні на роботу до об’єкта, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
8) при проведенні перевірки громадян у зв’язку з їх допуском до державної таємниці.
4. Підтвердженням проходження перевірки є висновок Комісії щодо наявності або відсутності у діяльності особи фактів співробітництва з ворогом, сприяння у здійсненні ворогом збройної агресії або розгортанні збройного конфлікту, надання ворогу допомоги під час підготовки та проведення збройної агресії або збройного конфлікту (висновок щодо колабораціонізму).
5. Перевірка щодо колабораціонізму може бути проведена один раз щодо однієї особи. У випадках, визначених у пункті 3 цієї статті Закону, перевірка щодо особи не проводиться, якщо до цього Комісія вже винесла рішення за результатом проведення перевірки щодо колабораціонізму.
6. У випадку проведення перевірки щодо колабораціонізму відповідно до пункту 3 частини третьої цієї статті, рішення Комісії має бути винесене не пізніше ніж за п'ятнадцять днів до дня виборів. У випадку проведення перевірки щодо колабораціонізму відповідно до пунктів 1,2,4,6,7 частини третьої цієї статті, рішення Комісії має бути винесене не пізніше ніж за п’ять днів до дня відповідного призначення.


Цитата:
Стаття 12. Заходи щодо осіб, визнаних колаборантами за вимогами цього Закону
1. Особам, щодо яких виявлені факти колабораціонізму згідно з цим Законом, забороняється:
1) обіймати будь-які посади державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
2) обиратися до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
3) здійснювати правосуддя у відповідному суді;
4) бути особою рядового і начальницького складу правоохоронних органів та працівником інших органів, яким присвоюються спеціальні звання, військовослужбовцем Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до закону;
5) обіймати (бути призначеним або обраним на) будь-які інші посади, пов’язані з виконанням функцій держави чи місцевого самоврядування;
6) призначатися, обиратися, бути включеним до комісій, робочих груп, інших органів, що утворюються при органах державної влади чи місцевого самоврядування, бути залученим експертом щодо роботи вказаних органів;
7) призначатися на роботу до об’єкта, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
8) бути допущеним до державної таємниці;
9) отримувати дозволи на придбання, зберігання та носіння вогнепальної мисливської, холодної, пневматичної зброї.
Інформація за результатами обов’язкової перевірки з підстав, визначених у пункті 3 статті 11 цього Закону має бути оприлюднена в порядку, визначеному цим Законом.
2. Обмеження щодо осіб, визначених відповідно до цього Закону колоборантами, застосовуються на строк 15 років.
3. До особи, яка вперше вчиняла дії, визначені у цьому Законі як колабораціонізм, якщо вона щиро покаялася, активно сприяла роботі Комісії, зокрема надавала докази щодо діяльності інших осіб, за рішенням Комісії обмеження можуть бути застосовані строком на 10 років.

4. Якщо особі, визначеній відповідно до цього Закону колоборантом, за вчинення злочину призначене відповідно до Кримінального кодексу України


Цим законом, лише обмежується можливість займати посади в державних органах влади. Ниякої кримінальної відповідальности законом не предбачено.

Зауваження тим, хто вже почав брехати, та росповідати що будуть суди та навіть совкові " тройки" засновані.


Цитата:
Розділ ІІІ
КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ФАКТІВ КОЛАБОРАЦІОНІЗМУ

Стаття 14. Статус Комісії
1. Комісія є уповноваженим органом з питань розгляду справ щодо колабораціонізму.
2. Комісія є допоміжним органом, утвореним Президентом України для забезпечення реалізації його повноважень в сфері національної безпеки та оборони. Положення про Комісію затверджує Президент України за поданням Глави Адміністрації Президента України після погодження з Кабінетом Міністрів України. Регламент Комісії затверджує Президент України після погодження з Кабінетом Міністрів України, Службою зовнішньої розвідки України та Службою безпеки України.
3. Склад Комісії визначається на конкурсних засадах за рішенням Президента України та оформлюється його Указом. Штатний розпис Комісії затверджується Президентом після погодження зі Службою зовнішньої розвідки України та Службою безпеки України.
4. Комісія складається з п’ятдесяти членів. Комісія здійснює свою діяльність у п’яти колегіях, до кожної з яких входить десять членів Комісії. Колегія Комісії діє від імені всієї Комісії. Розподіл справ між колегіями здійснює Голова Комісії із врахуванням ступеня завантаженості кожної колегії.
5. Комісія на першому засіданні зі свого складу обирає Голову Комісії та його заступника. Кожна колегія зі свого складу також обирає Голову та його заступника.
6. Фінансування діяльності Комісії здійснюється з державного бюджету України.
7. Для забезпечення діяльності Комісії утворюється секретаріат і можуть бути утворені територіальні підрозділи. Структура секретаріату, розподіл обов'язків та інші питання щодо організації його роботи, а також створення територіальних підрозділів регулюються Положенням про Комісію. При Комісії з метою надання консультаційної підтримки, проведення наукових досліджень створюватися консультативна наукова рада (яка може діяти і на громадських засадах) із осіб, що мають досвід роботи в галузі захисту прав і свобод людини і громадянина.
8. Адміністрація Президента України створює дорадчий громадський орган з питань колабораціонізму при Комісії для забезпечення здійснення громадського контролю, до складу якого входять представники засобів масової інформації та представники громадськості.



Цитата:
Стаття 16. Повноваження Комісії
1. До повноважень Комісії належить:
1) збір та здійснення перевірки інформації щодо сприяння окремих осіб ворогу у здійсненні агресивних дій, розгортанні збройного конфлікту проти України, включаючи підтримку органів, самопроголошених чи створених ворогом, які виконували чи виконують на тимчасово непідконтрольній Україні території функції, властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування може та затвердження висновків щодо колабораціонізму;
2) надання роз’яснень особам, які перевіряються, про їх права і обов’язки;
3) сприяння в реалізації таких прав і обов’язків;
4) забезпечення доступу особам, які мають на це право, до матеріалів перевірки, надання їм інформації про стан перевірки, зокрема за їх зверненням;
5) направлення запитів та отримання, відповідно до цього Закону, від державних органів влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб документів та відомостей, необхідних для проведення перевірки та надання висновку;
6) залучення до участі в перевірці осіб, які сприяють перевірці;
7) проведення огляду місця та речей, призначення експертизи, якщо це необхідно для проведення перевірки;
8) використання технічних засобів для фіксації окремих процедурних дій.
2. Комісія здійснює також інші повноваження, визначені цим Законом та іншими законами.
3. Засідання Комісії вважається повноваженим у випадку присутності більше половини призначеного складу. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутнього на засіданні складу.
4. Комісія під час проведення перевірки взаємодіє зі Службою зовнішньою розвідки України та Службою безпеки України.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 24/01/2018 13:46 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Проект Закону про правонаступництво України щодо Української Народної Республіки

Цитата:
Про правонаступництво України щодо
Української Народної Республіки

керуючись Конституцією України, спираючись на багатовікову традицію українського державотворення і на основі здійсненого Українською нацією права на самовизначення,
пам’ятаючи, що Українська нація перебувала у тяжкому, понад трьохсотлітньому колоніальному ярмі, протягом якого знищувалася її мова і культура,

беручи до уваги безперервність української державно-правової традиції, яка була започаткована у Київській Русі та продовжена у Галицько-Волинському князівстві, Великому князівстві Литовському і Руському, Війську Запорозькому, Гетьманщині, Українській Народній Республіці, Карпатській Україні, задекларована в Акті від 30 червня 1941 року,

на підставі того, що 22 січня 1918 року Центральна Рада IV Універсалом проголосила самостійну, незалежну, вільну, суверенну державу – Українську Народну Республіку (УНР), відновивши національну державність Української нації,

враховуючи бажання Української нації жити в єдиній незалежній державі, що було підтверджено Універсалом Директорії Української Народної Республіки від 22 січня 1919 року про об’єднання Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки,

закріплюючи невід’ємність території Криму від Української Народної Республіки та незаконність окупації Криму військами РСФСР,

враховуючи, що Голодомор 1932-1933 років в Україні є геноцидом
Української нації, вчинений СССР як державою-окупантом,
враховуючи інші численні злочинні дії тоталітарного режиму СССР проти Української нації, спрямовані на руйнування її вікових традицій, духовної культури і етнічної самобутності,
беручи до уваги постійну збройну та політичну боротьбу Української нації проти окупації території України СССР,

керуючись тим, що Держава Україна успадкувала право на державний суверенітет від Української Народної Республіки, що підтверджено Грамотою Державного Центру Української Народної Республіки в екзилі від 22 серпня 1992 року,

враховуючи збройну агресію Російської Федерації проти України, а також вчинену Російською Федерацією анексію Криму та окупацію частини території України,

Верховна Рада України приймає цей Закон, що має на меті визначити правонаступництво України щодо Української Народної Республіки та закріпити статус СССР як держави-окупанта.

Стаття 1. Україна є правонаступницею Української Народної Республіки.

Стаття 2. У період з 18 березня 1921 року по 23 серпня 1991 року Україна мала правовий статус країни окупованої Російською Соціалістичною Федеративною Совєцькою Республікою (РСФСР), правонаступником якої був Союз Совєцьких Соціалістичних Республік (СССР). Термінологія, пов’язана з окупаційним режимом, вживається в цьому Законі в транслітерації без перекладу на українську мову.

Стаття 3. Усі міжнародні договори, укладені від імені Української Народної Республіки, вважаються такими, що втратили свою чинність

18 березня 1921 року. Україна не несе жодних зобов’язань за міжнародними договорами, укладеними від імені Української Народної Республіки.

Стаття 4. Україна не є відповідальною за злочини, скоєні тоталітарним комуністичним режимом в період окупації її території з 18 березня 1921 року по 23 серпня 1991 року.

Стаття 5. Російська Федерація як правонаступниця колишнього СССР є винною у скоєнні злочинів проти українців тоталітарним комуністичним режимом в період окупації території України з 18 березня 1921 року
по 23 серпня 1991 року.

Стаття 6. Україна має право пред’явити вимоги Російській Федерації у частині компенсацій за злочини, скоєні проти українців тоталітарним комуністичним режимом в період окупації території України з 18 березня
1921 року по 23 серпня 1991 року.

Стаття 7. Вважати реабілітованими усіх осіб, які воювали у складі армії Української Народної Республіки, Західноукраїнської Народної Республіки, партизанських загонах на боці Української Народної Республіки до 18 березня 1921 року, а також усіх осіб, які боролися проти окупації території України, що визначена статтею 2 цього Закону.

ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування.
2. Закон України «Про правонаступництво України» (№ 1543-ХІІ) діє в частині, яка не суперечить цьому Закону.
3. Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
а) привести нормативно-правові акти Кабінету Міністрів України у відповідність із цим Законом.
б) забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їхніх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 20/03/2018 18:42 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
Проект Постанови про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України

Проект бsл зарегистрирован 28.11.2016, и только сегодня его проголосовали.

Коалиция, по привычке, голосов недодала. Оппозиционный блок, шарахается от любого документа, где говориться об "агрессии россии", Ну и наша главная патриотка страны - Тимошенко, как обычно от греха подальше, свою карточку изъяла из системы для голосования. Основная принципиальная позиция ЮВТ - нос по ветру.

Поіменне голосування про проект Постанови про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України (№5463) - за основу та в цілому

Цитата:
ПОСТАНОВА
Верховної Ради України

Про комплекс невідкладних заходів щодо практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації
за збройну агресію проти України

Враховуючи триваючу збройну агресію Російської Федерації проти України, незаконну анексію території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя та воєнну окупацію значної частини державної території України у Донецькій та Луганській областях;

зазначаючи, що відсіч збройній агресії Російської Федерації проти України та відновлення територіальної цілісності України є ключовими пріоритетами і визначальними завданнями Української держави;

засуджуючи порушення Російською Федерацією своїх міжнародно-правових зобов’язань, зокрема відповідно до Статуту ООН, Заключного акту Наради з безпеки і співробітництва в Європі від 1 серпня 1975 року та Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією від 31 травня 1997 року;

наголошуючи на грубому порушенні своїх зобов’язань за Меморандумом про гарантії безпеки у зв'язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 5 грудня 1994 року (Будапештським меморандумом) ядерною державою – Російською Федерацією;

констатуючи беззаперечний факт, що Російська Федерація своїми діями систематично порушує вимоги міжнародного права, свідомо руйнує міжнародний правопорядок і створює реальну загрозу загальному миру і безпеці;

зважаючи на те, що Україна нині знаходиться на передньому краї захисту Європи від загрози агресії та експансіоністських дій з боку Російської Федерації та не лише бореться за свій суверенітет, незалежність і територіальну цілісність, а й захищає європейські демократичні та цивілізаційні цінності, мир і порядок на європейському континенті;

підтверджуючи концептуальне підґрунтя правової позиції України щодо міжнародно-правової відповідальності Росії як держави-агресора, визначене в актах Верховної Ради України:
Постанові від 27.01.2015 № 129-VIII «Про Звернення Верховної Ради України до Організації Об’єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором»,
Постанові від 04.02.2015 № 145-VIII «Про Заяву Верховної Ради України "Про визнання Україною юрисдикції Міжнародного кримінального суду щодо скоєння злочинів проти людяності та воєнних злочинів вищими посадовими особами Російської Федерації та керівниками терористичних організацій "ДНР" та "ЛНР", які призвели до особливо тяжких наслідків та масового вбивства українських громадян"»,

Постанові від 21.04.2015 № 337-VIII «Про Заяву Верховної Ради України "Про відсіч збройній агресії Російської Федерації та подолання її наслідків"»,

Постанові від 18.02.2016 № 1014-VIII «Про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав, парламентських асамблей міжнародних організацій щодо засудження триваючої агресії Російської Федерації проти України»;

наголошуючи на тому, що кінцевою метою дипломатичних зусиль України мають стати відновлення територіальної цілісності України та повномасштабна реалізація міжнародно-правової відповідальності Російській Федерації як держави-агресора,

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Рекомендувати Президенту України та Раді національної безпеки і оборони:
розробити стратегію реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації як держави-агресора, передбачивши зокрема підготовку консолідованої претензії України як держави, що зазнала агресії, до Російської Федерації як держави-агресора з подальшим пред’явленням консолідованої претензії державі-агресору та її направленням до Організації Об’єднаних Націй для ознайомлення міжнародного співтовариства;
створити міжвідомчий орган відповідальний за підготовку консолідованої претензії України до Російській Федерації як держави-агресора.

2. Кабінету Міністрів України:
всебічно сприяти створенню та ефективній роботі міжвідомчого органу, відповідального за підготовку консолідованої претензії України до Російської Федерації з метою практичної реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації за збройну агресію проти України;
розробити методику визначення шкоди та обсягу збитків, нанесених агресією Російської Федерації;
розробити та внести у Верховну Раду України законопроект про реєстр фізичних та юридичних осіб, які постраждали від збройної агресії Російської Федерації;
прискорити завершення досудових процедур, що стосуються відповідальності Російської Федерації за невиконання міжнародних конвенцій у сфері боротьби з фінансуванням тероризму, ліквідації расової дискримінації та в галузі морського права;
продовжити та розширити використання механізму Європейського суду з прав людини з метою реалізації міжнародно-правової відповідальності Російської Федерації.

3. Генеральній прокуратурі України, Службі безпеки України та Міністерству оборони України створити єдину базу даних доказів вчинення акту агресії Російською Федерацією проти України, скоєння злочинів проти людяності та воєнних злочинів, які призвели до особливо тяжких наслідків та масового вбивства українських громадян.
Генеральній прокуратурі України надавати Міжнародному кримінальному суду усі відповідні докази, матеріали та документи, необхідні для проведення ним розслідування зазначених злочинів, скоєних вищими посадовими особами Російської Федерації та керівниками терористичних організацій "ДНР" та "ЛНР".

4. Ця постанова набуває чинності з моменту її прийняття.

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 22/03/2018 22:26 
Старейшина
Аватар користувача

З нами з: 26/02/2009 20:33
Повідомлень: 43442
Звідки: Киев
*****

_________________
"За що ми воюємо?" Можу відповісти: "Перестанемо воювати - тоді зрозумієте."


Востаннє редагувалось Svetlana в 22/03/2018 22:43, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Парламентаризм
ПовідомленняДодано: 22/03/2018 22:30 
Старейшина

З нами з: 12/11/2010 10:55
Повідомлень: 9240
Маразматичка.


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 383 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Google [Bot], Тихоня, Эклектика


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед: